Sänks HDD-priserna nu eller vad händer? Prisdump av CDON?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adchen:

Samma här, så du bör nog få samma svar

Jag skrev till dom och fick samma svar:) Men jag kunde bara beställa en, nu finns den inte i lager längre. Suuurt. Men jag kommer iaf få en hdd ganska snart, skönt det iaf. Måste vänta på den andra antar jag. Hoppas dom kan få itag på en leverans när det är så dåligt med hårddiskar...

Permalänk
Medlem

Jag fick tillslut svar från kundtjänst och dom lovade mig att jag skulle få dom för det lägre priset om jag la en ny beställning, så skulle dom justera priset manuellt. Så jag beställde två diskar till fullpris som kom, välemballerade, efter ett par dagar tillsammans med en faktura på det högre priset. Dagen efter att diskarna hade anlänt så fick jag ett meddelande från CDON om att jag bara skulle betala det ursprungliga priset på fakturan.

Permalänk
Medlem

Dock är det lustigt att även på INET så är 2TB diskarna billigare än 1TB!!!!

Visa signatur

CPU: AMD Phenom II X4 965 "C2" | MEM: 8Gb Corsair XMS3 DDR3 minne | MB: MSI 790FX GD70 | GPU: Sapphire HD 4890 1Gb | HDD: 1# Intel x25 -M G2 80Gb 2# Samsung Spinpoint F3 1TB | PSU: Crosair HX620W | OS: Windows 7 Ultimate SWE x64 | CHASSI: CM Storm Sniper AMD Dragon Edition | SKÄRM: acer GD245HQ | Tangentbord: Microsoft Sidewinder x4 | Mus: Logitech mx518 |