Hur kommer jag in på wikipedia? Jag kan inte fortsätta mitt jobb utan att komma in på

Permalänk
Medlem

Hur kommer jag in på wikipedia? Jag kan inte fortsätta mitt jobb utan att komma in på

Wikipedia är helsvart och så står det en text:

Imagine a World
Without Free Knowledge
For over a decade, we have spent millions of hours building the largest encyclopedia in human history. Right now, the U.S. Congress is considering legislation that could fatally damage the free and open Internet. For 24 hours, to raise awareness, we are blacking out Wikipedia. Learn more.

Jag blir ju totalt vansinnig, jag har behövt wikipedia minst 10 gånger idag och har blivit lika förvånad varje gång.

Hur kommer jag förbi det här? Inser inte förrän nu hur beroende jag är av wikipedia.

Tacksam för svar!

Permalänk
Medlem

Är engelska wikipedia ett måste? Svenska fungerar. Kommer upp inom 8h dock.

Permalänk
Musikälskare

Välkommen till en värd med SOPA Det är bara början (om den går igenom)

Men wiki kommer upp igen om några timmar

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Stäng av Javascript så skall du kunna surfa på engelska wikipedia.

Visa signatur

Asus P8P67 Pro | Core i7 2600 | Sapphire Radeon R9 290 | A-DATA SSD 510

Permalänk

https://blacklists.eff.org/

om ni vill hjälpa till och stoppa detta

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida

Permalänk
Medlem

Stäng av javascript för wikipedia. doen.

eller stäng av css för sajten. doen.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem

Eller så trycker man bara ESC precis när man ser att artikeln laddat (innan svarta sidan kommer upp)..
Så slipper man stänga av Java.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

eller så kunde man även slänga på ?banner=none i urlen

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem

"Jag kan inte fortsätta mitt jobb utan att komma in på wikipedia"

Får man fråga vad du jobbar med?

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!