Dota2: Söker klan/Behöver klanspelare

Permalänk

Dota2: Söker klan/Behöver klanspelare

Hej!

Som rubriken lyder så tänkte jag se om det finns något intresse för en klantråd?
Där man kan skriva
"Hej jag heter Peter och brukar nicka "Pett3r". Jag är xx år gammal mycket mogen och är less på att pubstompa i Dota2. Därför söker jag en klan för att ha lite roligt och om det går bra kanske börja spela lite "PCW" matcher. Adda mig på steam, "kungpett3r" Mina erfarenheter sträcker sig till 1200 timmar HoN. Jag gillar att köra carry"

Självklart får man också skriva "Söker spelare" posts. Där en klan eller en grupp spelare söker "2 sista" till en klan osv.

Att jag kom på idén var för att jag själv söker något klanliknande för att kunna köra lite mer organiserade matcher i Dota2. Det har mest blivit pubstomping med någon kompis som har det också men de sitter ofta med DotA (wc3) eftersom inte alla har fått tillgång till Dota2 eller att alla heroes inte finns.

Permalänk

Tänkte att jag postar nedanför topic så det ser lite finare ut

Jag är 17 år heter Edvin och nickar eddmaan lite överallt. Jag söker ett gäng Dota2 spelare som jag kan få lira lte seriösare matcher men ändå bara på skoj till en början. Jag har hållit på med DotA i fyra år typ. Men första gången jag kom i kontakt med det var troligen på Battle.net runt 2006 så det har blivit x antal timmar framför DotA(wc3) jag har inte spelat nå HoN eller LoL för att bara inte gillat skillnaderna ifrån DotA. Min roll varierar, ibland carry men mer ofta gankers eller support.
Jag kallar mig en mogen spelare och bland rätt folk en riktigt trevlig person. Jag har samlat ihop 170 timmar Dota2 hittills.
Jag använder alla röstkommunikationsprogram, Ventrilo Skype Mumble TeamSpeak u name it mitt steam nick är: eddmaan123 medans Dota2 ingame nick är eddmaan.
Kontakta mig på något sätt om ni vill lira!

Permalänk
Medlem

Tjenare
Jag heter Mathias och går under nicken "Denorian" "murrmel" samt "mukklaren". Jag är 19 år och jag pluggar Teknisk basår på KTH. Jag började lira Dota 2006, men då var det mest 2v2 -apemom turneringen på IO som gällde men lirade en del hemma med. Jag har inte lirat LoL, men jag har lirat HoN sen betan. I det sistnämnda spelet har jag lagt ned med timmar i än jag vill erkänna så jag har helt klart lirat mycket. har lirat drygt 60h Dota2. Annars så har jag lirat sc2 på ganska hög nivå. Va rank1 diamond (innan mastersleague kom) i både 1v1 och 2v2 som Zerg. Och detta var under perioden när Zerg var ganska allmänt erkänt UP och 2rax rush var man tvungen att offra allt för att överleva, mer eller mindre. Men nu har jag viftat e-penis nog Jag vill hitta en klan att lira med och utvecklas med. Är inte 100% om jag vill bli super seriös med spelet än, men det känns helt klart bra ^^ I HoN föredrog jag Support eller riktigt hårda carrys. I dota2 går nog allt än så länge. Svårt att säga då jag bara lirat pug games.

Just nu lirar jag på min polares acc då jag inte har någon beta-key. Men jag har nästan alltid tillgång till det då han inte gillar spelet. Men vill ni ha mitt acc-namn så får ni kontakta mig via PM

//Mathias

Visa signatur

MSI Z68A-GD55 G3 - 1TB Western Digital Caviar Black - Intel Core i5 2500K @ stock - Silversone Rv02 - 64gb m4 SSD - 8gb 1600Mhz Vengeance LP - NH-D14 - 2x upplåsta "6950" 2gb sapphire toxic edition - Corsair AX 850W 80+ Gold - Dell 2412M

Permalänk
Avstängd

Hej jag heter Martin och har lirat hyfsat mycket dota 2 ett bra tag nu, spelade även ganska mycket wc3 dota. Jag är 17 år och letar efter klan/spelare som man kanske kan lira med om man behöver spelare till ett 5v5 spel, eller vise versa. Spelar det mesta, finns dock några heroes som jag spelar mindre bra med - är inte så jättebra på att spela "tank" heroes.

Spelar inte på alla dagar i veckan men när jag gör det så blir det några stycken, är inte särskilt frag-kåt eller liknande, gillar teamfights och att planera mycket i spelet - strategier och tänka steget före