Game editor? (Skyrim)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Over the rainbow
Registrerad
Sep 2006

Game editor? (Skyrim)

Måhända idiotfråga, men
Hittar inget konkret om saken så ber om ursäkt om detta är en dubbelpost.

Men, jag undrar hur det blev med den officiella releasen av Editorn till Skyrim?
I så fall, var finns den officiellt att ladda ner (i icke beta version och liknande), hittade inget om det på elderscrolls officiella hemsida, men jag kan ju ha mizzat något då internet legat nere fram till nyligen här.

Kort sagt någon här som vet?

Vänligen Besvara också de SISTA inläggen i trådarna inte bara de första! (Det första inlägget kan mycket väl ha hunnit bli inaktuellt.)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2011

kommer snart innan februari tror jag.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jobbigt nära dansken
Registrerad
Maj 2007

i7 6700k, 1080, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Over the rainbow
Registrerad
Sep 2006

Vet någon när det finns en icke steam version som fungerar hyfsat bugfritt?

Vänligen Besvara också de SISTA inläggen i trådarna inte bara de första! (Det första inlägget kan mycket väl ha hunnit bli inaktuellt.)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2008
Skrivet av Mizzarrogh:

Vet någon när det finns en icke steam version som fungerar hyfsat bugfritt?

Skyrimnexus har ju en egen downloader.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jorrvaskr
Registrerad
Mar 2002

Menar du en icke steam-version av Creation Kit? Det finns icke, och lär aldrig släppas heller. Iaf inte lagligt.

Vad gäller buggar så kommer väl det mesta åtgärdas inom den närmaste tiden nu när dom får en mängd feedback. Det kom ju en uppdatering redan för några dagar sedan.

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro