Vill ha tips på sidor som säljer anime

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Aug 2009

Vill ha tips på sidor som säljer anime

Söker efter hemsidor(svenska och utländska) som säljer anime med engelska eller svenska undertexter relativt billigt.

har kollat på amazon.com men där fanns inget intressant till rätt pris =/.

jag söker i första hand efter blue-ray men även DVD:er.

Extrem indiespel gamer

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2003
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007

Jag har för mig att det nämnts olika butiker i animetråden. Sökfunktionen ger http://www.planetaxel.com/ och http://www.sfbok.se/dvd/anime.asp , var vad man hittade vid en snabb sökning.

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Aug 2009

Tack för tipsen!.

ang planetaxel. Sidan ser ju seriös ut och så men finns det nån som har handlat där och kan ge sitt omdöme om sidan? vill ju inte bli lurad precis XD

Extrem indiespel gamer

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007

Som sagt, animetråden rekommenderar jag att posta i då det säkerligen är fler som har koll där.

Själv köper jag det jag får tag i. Gärna begagnat typ second hand.
Hade exempelvis chansen att köpa Ah my goddess! mangan på engelska, från '94 till '04, för 10-20 SEK stycket till något totalpris av lusentappen eller dylikt. Men hade inte ryggsäcken med mig.. ・゚・(ノД`)・゚・”

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2006
Skrivet av yuuraki:

Tack för tipsen!.

ang planetaxel. Sidan ser ju seriös ut och så men finns det nån som har handlat där och kan ge sitt omdöme om sidan? vill ju inte bli lurad precis XD

Köpt hur mycket som helst där, inga problem. Leveranstiden är väl sådär men oftast runt 1 vecka.

Intel i7 6700k - Corsair H115i - Asus Maximus Hero VIII - Corsair DDR4 3000MHz Vengeance LED - Asus Strix GTX 1080 Ti - Corsair RM750x - Asus ROG Swift PG279Q - Samsung 840/850 Pro - Corsair Obsidian 750D - Asus Xonar Essence STX - Sennheiser HD650