vda kollar ni på när ni röstar på andras gallerier?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stan
Registrerad
Nov 2006

vda kollar ni på när ni röstar på andras gallerier?

Vad får dig att sätta ett högt eller lågt betyg på någons galleri?

har kikat runt på massa olika gallerier själv och jag brukar sätta högre betyg på dem som har ett rent men ändå "unikt" bygge.

missförså mig rätt nu med detta inlägg. jag undrar bara hur ni ser på saken

| MSI 890FXA-GD65 | AMD Phenom II X6 1100T Black Edition 4.0Ghz | Corsair H80 | Corsair Venegeance 16 GB 1600Mhz | Radeon 7970 Accellero Xtreme CF | Crucial m4 SSD 128gb x2 + 4TB | CM 1000w 80+ Gold | 8 tysta kylfläktar | NZXT H2 Midi Tower | w7ultumate |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Jun 2009

Har de bättre saker än mig, då får dom 1 för dom är bortskämda snorungar.
Har de sämre än mig, då får dom 1 för dom är n00bZ^

Jag tror inte jag röstat någon gång faktiskt men man ser ju hur vissa är i kommentarerna...

Dold text

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2008

Unikt och väldokumenterat. Då ger jag en hög poäng på galleriet, dock röstar jag inte så ofta.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Våxtorp
Registrerad
Nov 2009

Tittar på galleriet som helhet. Det som byggs ska ju gärna vara unikt men måste inte vara det. Ger höga poäng för genomförande och bra texter/bildtexter och bilder. Naturligtvis ligger fokus på själva bygget och finurliga lösningar, snygga detaljer och liknande ger plusspoäng.

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2004

Som turbi ovan säger... Unika gallerier och de som är väldokumenterade, samt bra fotografier (sorry, men mobilkamera kommer aldrig få högsta betyg).

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Småland
Registrerad
Mar 2005

Röstar alltid tvärtemot vad galleriet har för betyg.

Gillar inte när folk säger typ 5 poäng för att man har en likadan musmatta eller något. Känns så snevridet röstsystemet. vissa som bara målat om ett chassi kan ha mer poäng än någon som färst ut något med en sticksåg och lagt ner några timmars jobb. Resultatet behöver väl inte alltid uppväga en bra produkt? det är väl ideen som ändå är den större faktorn?

I am Extrazz.