Flippar ur i Whiterun

Permalänk
Medlem

Flippar ur i Whiterun

Är det bara jag som efter en lång dag av seriöst äventyrande flippar ut lite i Whiterun innan jag stänger av?

T ex gömmer mig och använder Fury för att få invånarna att slå ihjäl varandra för att sedan positionera kropparna på kul sätt? Vedhuggaren är bra, han brukar stå och hugga i ett par kroppar utan att bry sig.

Givitvis efter att jag har sparat.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk

Nej, verkar omoget att flippa på den helt oskyldiga byn.

Jag brukar spawna ett par drakar via konsolen i stället, och låta dom flippa åt mig

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulle:

Är det bara jag som efter en lång dag av seriöst äventyrande flippar ut lite i Whiterun innan jag stänger av?

T ex gömmer mig och använder Fury för att få invånarna att slå ihjäl varandra för att sedan positionera kropparna på kul sätt? Vedhuggaren är bra, han brukar stå och hugga i ett par kroppar utan att bry sig.

Givitvis efter att jag har sparat.

Ha ha, det där har jag också gjort

Permalänk

jag har dödat dom flesta i whiterun... lol

Visa signatur

[Fractal R4] [Corsair RM750] [ASUS B550-F] [AM4 Ryzen 7 5800X3D]
[32GB@3600Mhz] [ASUS STRIX 1070] [120GB SSD Win11 OS] [960EVO M.2]
[Monitor: PG278Q"] [Key/Mouse/Sound: G810 + SVIVE GM006 + ODAC-ATH AD-900X]

Permalänk
Avstängd

Man kan ju välja att delta i invasionen längre fram om man kör stormcloaks, vet inte om det blir samma om man kör imperials eller om man då förväntas försvara staden, men tänkte ta reda på det. Kul var det i allafall...

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number