Flippar ur i Whiterun

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Jan 2005

Flippar ur i Whiterun

Är det bara jag som efter en lång dag av seriöst äventyrande flippar ut lite i Whiterun innan jag stänger av?

T ex gömmer mig och använder Fury för att få invånarna att slå ihjäl varandra för att sedan positionera kropparna på kul sätt? Vedhuggaren är bra, han brukar stå och hugga i ett par kroppar utan att bry sig.

Givitvis efter att jag har sparat.

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sollentuna
Registrerad
Feb 2011

Nej, verkar omoget att flippa på den helt oskyldiga byn.

Jag brukar spawna ett par drakar via konsolen i stället, och låta dom flippa åt mig

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Don
Registrerad
Aug 2010
Skrivet av Hulle:

Är det bara jag som efter en lång dag av seriöst äventyrande flippar ut lite i Whiterun innan jag stänger av?

T ex gömmer mig och använder Fury för att få invånarna att slå ihjäl varandra för att sedan positionera kropparna på kul sätt? Vedhuggaren är bra, han brukar stå och hugga i ett par kroppar utan att bry sig.

Givitvis efter att jag har sparat.

Ha ha, det där har jag också gjort

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2008

jag har dödat dom flesta i whiterun... lol

[Fractal R4] [Corsair RM750] [P8Z77-V] [i7 3770K @ 4.6Ghz]
[16GB@1600Mhz] [GTX 1070] [120GB + 250GB SSD]
[ROG SWIFT 27"] [G810 + DX-20 + ATH AD-900X] [Win10 64x]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ower the rainbow
Registrerad
Sep 2006

Man kan ju välja att delta i invasionen längre fram om man kör stormcloaks, vet inte om det blir samma om man kör imperials eller om man då förväntas försvara staden, men tänkte ta reda på det. Kul var det i allafall...

Vänligen Besvara också de SISTA inläggen i trådarna inte bara de första! (Det första inlägget kan mycket väl ha hunnit bli inaktuellt.)