Fingängade moderkortsdistanser till Lian Li

Permalänk

Fingängade moderkortsdistanser till Lian Li

Hittade liknande trådar men gav mig inte det svaret jag ville ha.

Har gått och köpt mig en Lian Li moderkortsplåt av mindre storlek och fick inga moderkortsdistanser med. Hade behövt dem till imorgon. Har kollat mina gamla lik men finner endast grovgängade.

Finns det någon som vet var man kan köpa dessa i Halmstad eller har någon vänlig själ 4st över att posta till mig?

Visa signatur

-==- Intel Core i5 6600K -==- Asus Z170-K -==- 8GB Corsair LPX 2666MHz -==- EVGA 1060 6GB -==- Samsung Evo 750 256GB + Evo 850 500GB -==- Noctua -==- Corsair CX 650W -==- Fractal Design S -==-

Permalänk
Medlem

köpte du beg? är det inte m3-gäng som standard?

annars brukar indomo vara rätt schyssta när det gäller sånt där, jag har köpt skruvarna som håller HDD till mitt "gamla" Lian Li för en spottstyver ....

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk

Nej köpte nytt, ringde Inet men det var tydligen inget dem hade... Annars får jag väl tvinga i dem grova

Visa signatur

-==- Intel Core i5 6600K -==- Asus Z170-K -==- 8GB Corsair LPX 2666MHz -==- EVGA 1060 6GB -==- Samsung Evo 750 256GB + Evo 850 500GB -==- Noctua -==- Corsair CX 650W -==- Fractal Design S -==-

Permalänk
Medlem

prova indomo ..

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.