Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lost in space
Registrerad
Jan 2009

Hur funkar det?

Hur funkar det när jag som person rekommenderar någon annan än era reklambetalare?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
GBG o STHLM
Registrerad
Sep 2004

Vad snackar du om? Du får helt fritt rekommendera vem/vad som helst(inom lagliga nivåer).

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lost in space
Registrerad
Jan 2009
Skrivet av jonazz:

Vad snackar du om? Du får helt fritt rekommendera vem/vad som helst(inom lagliga nivåer).

Har du testat...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borlänge
Registrerad
Mar 2005
Skrivet av mp5sd:

Hur funkar det när jag som person rekommenderar någon annan än era reklambetalare?

Låt mig översätta den ytterst knapphändiga trådstarten:

Citat:

Jag har gjort något på forumet som jag inte fick göra. Innerst inne vet jag med mig att det var fel, så därför undviker jag att nämna vad jag gjort. Eftersom jag känner mig sårad över att ha blivit tillrättavisad lägger jag fram ett argument som antyder att forumets ägare via moderatorerna enbart tillåter sådant som gagnar dem. Snälla, hålla med mig i det här!

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC → Objective2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900
Portabelt → Sennheiser Momentum/Sennheiser Urbanite XL/Sennheiser Momentum In-Ear

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lost in space
Registrerad
Jan 2009

Önskar det vore så enkelt... Puss och sov så gott...

Trädvy Permalänk
Legendarisk
Hedersmedlem
Plats
::1
Registrerad
Dec 2002

Om det här gäller ett modereringsärende så kan du kontakta oss här. Tillsvidare låser vi den här tråden eftersom att det är högst oklart vad det handlar om.

*Tråd låst*

Abstractions all the way down.