Permalänk
Medlem

Razer Blackwidow Stealth Edition Ultimate

Hallå Hallå. Undrar bara ifall någon vet när detta Razer Blackwidow Stealth Edition Ultimate tangentbord kommer ut i svensk layout eller om den redan finns det? För jag har letar ÖVERALLT och kan ej hitta denna som jag verkligen vill ha!

Och om någon vore så snäll att dela med sig av sin kunskap. Har ej förstått vad skillnaden mellan Blackwidow ultimate stealth edition och Blackwidow stealth edition. Tackar på förhand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gudish:

Hallå Hallå. Undrar bara ifall någon vet när detta Razer Blackwidow Stealth Edition Ultimate tangentbord kommer ut i svensk layout eller om den redan finns det? För jag har letar ÖVERALLT och kan ej hitta denna som jag verkligen vill ha!

Och om någon vore så snäll att dela med sig av sin kunskap. Har ej förstått vad skillnaden mellan Blackwidow ultimate stealth edition och Blackwidow stealth edition. Tackar på förhand!

Hallå hallå

Ultimate har några saker som "vanliga" inte har:
USB Passthrough,
utgång för lurar och mick,
LED-upplysta tangenter.

Har tyvärr inte sett några tecken alls på om det kommer med nordisk/svensk layout :(, och jag har bevakat detta sen i höstas/tidig vinter.
Jag hoppas någon annan kan komma med lite ny info.

Permalänk
Medlem

Verkar vara ett intressant tangentbord, skulle gärna testa bruna swtichar så jag hoppas innerligt att det kommer i svenks layout.

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Kommer nog sluta på runt samma pris som ett Q-Pad MK-85 med bruna switchar eller ett filco så finns ju iaf andra alternativ.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Kommer nog sluta på runt samma pris som ett Q-Pad MK-85 med bruna switchar eller ett filco så finns ju iaf andra alternativ.

Helt säker? På Razers sida kostar det vanliga lika mycket som stealth edition (med undantag för ultimate)

http://store.razerzone.com/store/razerusa/en_US/DisplayCatego...

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Nu var det ju dock frågan om Ultimate enligt topic.
Som går på 140 $ sen pålägg på det för vår marknad.

Men jag tvivlar på att det ens kommer hit.

Vill man ha bruna kan man köpa ett Qpad MK-50 med bruna, borde vara billigaste valet för dom switcharna (80 euro)

Permalänk
Medlem

Hmm, får verkligen hoppas att den kommer snarast möjligt. väntar kanske en månad eller så, annars smäller jag till med någon annan tangentbord. Tackar för svaren

Permalänk

Tror ej den kommer komma i SV layout. Den har funnits ute ett bra tag med amerikansk layout, och att den skulle komma i SV layout nu är inte särskilt troligt enligt mig.
Hade själv varit sugen på det annars.

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |