Behöver en riktigt bra på plugins! jobbet lönar sig

Permalänk
Medlem

Behöver en riktigt bra på plugins! jobbet lönar sig

Hejsan, nu behöver vi en som kan nästan alla plugins riktigt riktigt bra! med permissons och allt.

Om du vill hjälpa oss hör gärna av dig och om du vill ha admin på severn och spela med oss får du gärna det!

Komigen vi behöver hjälp! vi är redan full sever massor med spelare med vi behöver andra plugins.

MVH Dan Btw mer info får ni när ni hör av er

Permalänk

Så det gick inte att jag tanka hem alla ***** plugins?

Mvh!

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av do0g:

Hejsan, nu behöver vi en som kan nästan alla plugins riktigt riktigt bra! med permissons och allt.

Om du vill hjälpa oss hör gärna av dig och om du vill ha admin på severn och spela med oss får du gärna det!

Komigen vi behöver hjälp! vi är redan full sever massor med spelare med vi behöver andra plugins.

MVH Dan Btw mer info får ni när ni hör av er

Hej jag an i stort sett alla plugin såsom permissions, worldedit, residence, towny mm.
//noordan

Permalänk
Medlem
Skrivet av do0g:

Hejsan, nu behöver vi en som kan nästan alla plugins riktigt riktigt bra! med permissons och allt.

Om du vill hjälpa oss hör gärna av dig och om du vill ha admin på severn och spela med oss får du gärna det!

Komigen vi behöver hjälp! vi är redan full sever massor med spelare med vi behöver andra plugins.

MVH Dan Btw mer info får ni när ni hör av er

Jag skulle kunna försöka hjälpa dig, jag har varit admin på en server under ett tag och skötte pluginsarna där

Visa signatur

Tid och lag.