Söker folk till min pappas viking bar

Permalänk
Medlem

Söker folk till min pappas viking bar

Ja, Tjena min pappa äger ju en bar i stockholm och han söker starka stora män i runt 30 års åldern som gillar att golfa. Lämmna ditt svar här och om du känner dig intresserad av att joina.

Visa signatur

[B]Cooler Master HAF 912 Plus ● I5 Quad 2500k @ 4,8GHz ● Antec Kühler H2O 920 ● Asus P8Z68-V Pro ● Asus gtx 560 ti OC SLI ● 500GB Western Digital Caviar blue ● Seagate Barracuda 3TB ● Corsair 8GB CL9 1600Mhz XMS3 ● Fractal Design Newton R2 modular 800W [U]

Permalänk
Medlem

Är detta en kontaktannons som du skrivit åt din far, som söker virila och golfintresserade män?

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem

Vikingar som spelar golf, finns det?!?

Permalänk
Medlem

ja, de spelade säkert nåt med klubbor och avhuggna huvuden i nån form av spel, men golf har väl aldrig varit en sport som sammankopplas med vikingar

/Daniel

Permalänk
Moderator
Moderator

*tråd låst*

Alltså...detta faller antagligen under marknadsföring. Men har TS en alternativ förklaring så skicka gärna ett pm angående denna något bisarra tråd.

Citat:

§ 9 Marknadsföring och försäljning
Forumet får inte användas för att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers