Permalänk
Medlem

Razer Mamba 4G 2012

Hej SweC!

Jag har bara en kort fråga angående Razer Mamba 4G 2012, http://store.razerzone.com/store/razerusa/en_IE/pd/productID....

Det står ju "Wireless gaming mouse" och det står inte i deras FAQ om att man kan använda den med sladd, så undrar bara om man kan det?

För jag orkar inte hålla på med batterier när man sitter o lirar speciellt när det bara är UPP till 16 timmar, sitter mycket längre än det på fredagar och lördagar ;D

Permalänk
Skrivet av Startale:

Hej SweC!

Jag har bara en kort fråga angående Razer Mamba 4G 2012, http://store.razerzone.com/store/razerusa/en_IE/pd/productID....

Det står ju "Wireless gaming mouse" och det står inte i deras FAQ om att man kan använda den med sladd, så undrar bara om man kan det?

För jag orkar inte hålla på med batterier när man sitter o lirar speciellt när det bara är UPP till 16 timmar, sitter mycket längre än det på fredagar och lördagar ;D

Sitter på originalet och här är det en USB till mini/micro som kopplas in i en docka som används för laddning, tar du ut sladden ur dockan kan du stoppa in den under scrollhjulet så blir den trådad.

Visa signatur

Mobo: AsRock B75M-ITX | GPU: Sapphire 290 Tri-x | CPU: Intel i5 2500k | HDD: 1.5TB diverse | SSD: Corsair Force GT 128GB | RAM: 8GB 1600Mhz Corsair | OS: Win 8.1 Pro 64 | Chassi: Fractal Design Node 304, Vitt |
Varför köper du sådana dyra komponenter när du inte har ens en fönsterlucka sidan? Ingen ser ju vad du har för saker i datorn - mw3gamer

Permalänk
Medlem

Detta står under Orginal Mamban, men står inte under 2012an. Exakt darför jag undrar om någon som har 2012an och vet
Känns ju konsigt att den inte skulle ha det, men vill vara säker.

Q: Can I use my Mamba without the battery?
A: Your Mamba will work without the battery installed. Just remove the battery, attach the USB cable and put the mouse in "off" mode.

Permalänk
Medlem

Min kompis har 2012an, det är en laddningsdocka, och man kan ha med sladd OCH wireless, sjukt bra mus utöver det!

Visa signatur

Släpbar: MSI GX740. Intel Core i5@2,4GHz, Radeon HD5870m, 8Gb 1333 MHz.
Razer Imperator, Razer Goliathus.

Permalänk
Medlem

okej tack! blir nog att beställa en sån redan idag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Startale:

okej tack! blir nog att beställa en sån redan idag!

Det är då ett fanskap att man redan har en fungerande mus och andra ekonomiska prioriteringar.

Visa signatur

i5 2500k @ 4.5GHz med H70 push-pull | P67 Sabertooth | 8GB Corsair 1600MHz CL9 | GTX 670 SLI | Obsidian 800D | Corsair AX850

Permalänk

min mamba 2012 har gett upp efter en vecka. la ner helt och hållet faktiskt.. hade rekomenderat någonting annat, men det kanske bara var jag som fick ett måndags-ex

Permalänk
Medlem
Skrivet av Startale:

okej tack! blir nog att beställa en sån redan idag!

Musen är bekväm men köp inte den! Min har redan dött efter 2½ vecka utan sladd så ska lämna tillbaka skiten

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roabey:

Min kompis har 2012an, det är en laddningsdocka, och man kan ha med sladd OCH wireless, sjukt bra mus utöver det!

Haha tack för att du gillar musjävlen Själv är jag faktist i ett förhållande med den, Absolut grymmast, 6400 dpi, kan dock komma över det, Går att sänka ner till 200 om man så vill vara långsam som en jävla sengångare, men det vill man väl ändå inte för då har man en skruv lös!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jordnoetn:

min mamba 2012 har gett upp efter en vecka. la ner helt och hållet faktiskt.. hade rekomenderat någonting annat, men det kanske bara var jag som fick ett måndags-ex

Låter som skit bakom spakarna? Hmmm jo alla produkter kan lägga av, men jag tycker att den är sjukt jävla grym har spelat typ 100 timmar bf3 me den och 40 timmar GTA och den är grym till allt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kare:

Musen är bekväm men köp inte den! Min har redan dött efter 2½ vecka utan sladd så ska lämna tillbaka skiten

Har haft min i snart 2 månader och har aldrig haft en bättre mus ... Fan va allas skit går sönder till höger och vänster hade min deathadder i 5 år och min diamondback i 2 razer håller perfekt om man handskas med dom rätt..ingen jävla cola spillning och sånt skit.

Permalänk
Medlem

Ni som har en Razer Mamba 4G 2012, Vad har ni för batteritid på eran ? Jag har inga 16 timmar iaf, snarare 3-4.