Köpa en Kindle Fire i Sverige - hur?

Permalänk

Köpa en Kindle Fire i Sverige - hur?

Nu när Cyanogenmod 9 verkar fungera oerhört väl på Kindle Fire så känns den mycket mer intressant. Tyvärr så verkar dock Amazon vägra att skicka just Kindle Fire utanför USA, så frågan är hur jag får tag på en bäst och billigast. Bör jag försöka leta rätt på någon amerikan som jag kan skicka pengar till så att personen köper en (i en vanlig affär, inte från Amazon) och skickar till Sverige? Tips på hur jag kan undvika att bli lurad? Antar att jag måste tulla på det hela? Tips på eladapter? (Vad jag har förstått så kan en dator inte ladda den vidare fort).

Kanske det är lättast och säkrast att köpa direkt från ebay?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

prisjakt säger att det finns en svensk affär som säljer den:
http://www.bazula.se/Kindle/Kindle-Fire.htm?sClickID=Prisjakt...

Visa signatur

Desktop Fractal Design Define 7 Compact | Asus ROG Strix B650E-F Gaming | AMD Ryzen 7700X | Kingston Beast 32GB 5600Mhz | Asus AMD Radeon 6900XT ROG Strix LC | Samsung 970 EVO 1TB NVMe | Fractal Design Ion Gold 650W Skärm Asus ROG XG43UQ NAS X-Case Extra Value 424 | Supermicro X10DRL-i | 2xIntel Xeon E5-2640 v3 | Samsung 4x16GB ECC | EVGA Supernova G2 1300W | WD Red 8x3TB 8x6TB | Seagate Ironwolf 8x8TB | Samsung 840 Evo 2x256GB | Freenas 11.1 | UPS Eaton Powerware 3S 700 DIN

Permalänk
Avstängd

Borderlinx ?

ANnars ebay