Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ed
Registrerad
Aug 2010

LF HoN ganker

Tjo alla HoN nerds Har tidigare lirat carry på ca 1800 + . Mitt gamla carry acc ligger på ca 2.8 KD med en avrage av 220 creepkills per game och 550+ XPM vilket är helt okej carrystats. Anyways det accet har jag slutat spela på sen länge och har skapat ett nytt acc nu när jag börjat lira HoN igen. ( Sluta lira HoN när jag flytta ihop med min flickvän men nu är jag på full rulle ). Är lite rostig men har kommit till 1620 MMR nu utan en enda loss och är påväg uppåt. Har kört mycket ganker nu för snabba wins så har inte den brutala creepkillen och KD:n men de går fint. Anyhow så känns det som är dags att byta till carry då det är mer solid när man skall vinna högre MMR games. Så vad jag letar efter är en skillad ganker . Du behöver inte ha goodlike MMR eller stats men du skall ha helt okej 1on1 skills för att vinna mid och de viktigaste av allt, vara bra på att sammarbeta, ganka mycket och möjligen initiate fights och ge support om en lane ligger under och såklart hålla fiendens carry nere

Jag har även en ung padwan support som visar mycket potential som kommer vara min support . Om du vill vara våran midganker kan du alltid räkna med total mapcontrol och counterwards överallt.

Är du intresserad av gå upp i MMR och känner att du har sammarbetsvilja så svara gärna i tråden eller adda Patrik Tellskog på skype.

Du får ursäkta alla stavfel då jag inte är en höjdare på stava men är ingen P13 utom är faktiskt 22 år