En riktigt bra deal!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Feb 2003

En riktigt bra deal!

Läste borta på Spelnyheterna att The Humble Bundle har kommit ut med ett nytt pack med några riktigt goa spel för android! Nån som har testat nåt av dom? World of Goo lirade jag för många år sedan på PC, undrar om det är lika skoj på telefunken nu för tiden... Kanske värt ett köp, man får ju ändå 4 spel för typ 50 spänn

Core 2 Duo@3.0GHz|Geforce 8800GT 512MB|3GB DDR Ram|160GB Hitachi Deskstar 7K250 1x250GB Maxtor 1x 750GB Whattevva|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älmhult
Registrerad
Okt 2011

Ja, själv tycker jag att höjdpunkten var "Edge" jag tycker att det är väl värt ett köp, enligt mig så är det den bästa Humble Bundle:n sedan den med Super meat boy och Shank, fast bara du inte är dum och spenderar mindre än average så

Citera för svar!!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Feb 2003
Skrivet av Blueson:

Ja, själv tycker jag att höjdpunkten var "Edge" jag tycker att det är väl värt ett köp, enligt mig så är det den bästa Humble Bundle:n sedan den med Super meat boy och Shank, fast bara du inte är dum och spenderar mindre än average så

Exakt, jag la faktiskt 7$, tyckte att det var okej Valde även att dra 100% till välgörenhet, tycker verkligen att Childs Play förtjänar all hjälp dom kan få

Core 2 Duo@3.0GHz|Geforce 8800GT 512MB|3GB DDR Ram|160GB Hitachi Deskstar 7K250 1x250GB Maxtor 1x 750GB Whattevva|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älmhult
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av Pimmelmann:

Exakt, jag la faktiskt 7$, tyckte att det var okej Valde även att dra 100% till välgörenhet, tycker verkligen att Childs Play förtjänar all hjälp dom kan få

Håller verkligen med dig ^^ Drar däremot själv ca. 20 % till utveklarna med för ja, de gjorde ju spelen de ska få något samt 5% till Humble för att de gör fixar allt detta ^^

Citera för svar!!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2009

köpte för $6 och endast Anomaly funkade på min Galaxy Ace, dock visste jag det redan innan eftersom det står i beskrivningen. Kör de andra två på datorn då ofc och det är nice

Citera för svar!
Stationär: ASUS X99-A/USB 3.1 | HyperX 32GB (4x8GB) DDR4 2133MHz Fury Black | Intel Core i7 5820K 3.3 GHz | EVGA GTX 970 SC ACX 2.0
Laptop:MacBook Pro 13" 2016 TB 16gb 512gb