Bakgrundsbelysningen på mitt mk80 funkar inte :S

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011

Bakgrundsbelysningen på mitt mk80 funkar inte :S

Hej! Nu är det så att jag precis fick hem mitt Qpad Mk-80 tangentbord, funkar utmärkt, förutom att det inte går att sätta igång bakgrundsbelysningen, kanske inte så viktigt, men har man lagt över 1000kr så vill man fanimej att allt ska fungera. Har testat som de står i manualen fn-8 på numpad, och har startat om datorn flera ggr. då om någon har en annan idé innan jag skickar tillbaks det så skulle jag uppskatta det enormt mkt!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älvsbyn
Registrerad
Feb 2012
Skrivet av episkaarne:

Hej! Nu är det så att jag precis fick hem mitt Qpad Mk-80 tangentbord, funkar utmärkt, förutom att det inte går att sätta igång bakgrundsbelysningen, kanske inte så viktigt, men har man lagt över 1000kr så vill man fanimej att allt ska fungera. Har testat som de står i manualen fn-8 på numpad, och har startat om datorn flera ggr. då om någon har en annan idé innan jag skickar tillbaks det så skulle jag uppskatta det enormt mkt!

Har du kopplat in USB kontakten som går till hubben? Om jag inte misstar mig så är det den som styr bakgrundsbelysningen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av Filipthysell:

Har du kopplat in USB kontakten som går till hubben? Om jag inte misstar mig så är det den som styr bakgrundsbelysningen.

Pinsamt nog, nej :$. tack <3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älmhult
Registrerad
Dec 2011
Skrivet av episkaarne:

Ha, tror någon ska vara nöjd att det var så lätt ;p
Hoppas du blir nöjd med tangentbordet.
Jag älskar mitt! ^^

[CPU: Intel i7 7700K 5.0GHz] - [Moderkort: ASUS STRIX z270e] - [Minnen: Corsair 2x8 3000MHz] - [GPU: ASUS GeForce 1080 Ti STRIX OC] [SSD: Samsung EVO 960 250GB, Samsung 850 500GB] - [Skärm: Asus 27" PG279Q] - [Övrigt: Sennheiser HD650, Schiit Modi 2, Schiit Magni 3, Logitech G403, Ducky One TKL RGB]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älvsbyn
Registrerad
Feb 2012
Skrivet av episkaarne:

Haha inga problem! Tur att det löste sig