Permalänk
Medlem

Sweclockers mattan..

Packade precis upp min Sweclockers Qpad, mycket snyggare irl än på bild :>

Har en Razer Naga som inte alls vill funka på Sweclockers mattan, har haft 2st Maxfps Qpads innan och har aldrig haft nått problem..
Det känns precis som som nagan inte läser underlaget ibland på sweC mattan :S blir att muspekaren/siktet "stannar" kvar efter man har rört musen, någon annan som upplevt något liknande med SweC mattan?

Visa signatur

| i7 2600K@4.6GHz | Noctua D-14 | Asus P8P67 Deluxe | 8gb Corsair XMS@1600mhz | Gigabyte 7970 Windforce@1200/1650 | 5,5TB | W7 Ultimate |

Permalänk
Medlem

Aaa jag lyckades fixa till mig en sweclockers matta redan lite före jul och bara "faaan va snygg den är" men det ville inte alls fungera med min mus. Får väl använda den som tavla eller något

Permalänk
Medlem

Var någon lasermus jag hade som hade problem att läsa på min Qpad CT också, hade den svart/blåa mattan med vitt Q, och just över det via det blev det svårt att läsa.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Medlem
Skrivet av K13asan:

Packade precis upp min Sweclockers Qpad, mycket snyggare irl än på bild :>

Har en Razer Naga som inte alls vill funka på Sweclockers mattan, har haft 2st Maxfps Qpads innan och har aldrig haft nått problem..
Det känns precis som som nagan inte läser underlaget ibland på sweC mattan :S blir att muspekaren/siktet "stannar" kvar efter man har rört musen, någon annan som upplevt något liknande med SweC mattan?

Min Naga funkar heller inte med Sweclockers musmattan, har samma problem som du

Visa signatur

| Corsair 800D | ASUS P8Z68 Deluxe/GEN3 | i7 2600k | 16GB Corsair Vengeance LP | Noctua D14 | Samsung 830 128GB | ASUS DC2 GTX 780 | 2x Samsung HDD 1TB | Corsair AX850 | ASUS PB278Q 27" | Dell P2411H Professional 24" |

Permalänk
Medlem

Det låter ju inte bra, tror det är dom vita strecken på mattan som ställer till det för lasern, kör med min 3.0a nu och den funkar perfekt!
Synd på en så snygg matta bara

Visa signatur

| i7 2600K@4.6GHz | Noctua D-14 | Asus P8P67 Deluxe | 8gb Corsair XMS@1600mhz | Gigabyte 7970 Windforce@1200/1650 | 5,5TB | W7 Ultimate |