Vad gör Steam med reports?

Permalänk
Inaktiv

Vad gör Steam med reports?

Hej, jag undrar vad Steam gör då de får en report? Det finns en typ i L4D2 som jag mött ca 5 ggr som har aimbot+wallhack, speedhack etc. Vi alla 7st reporta honom för cheating men det var 2 veckor sedan, Och han spelar ännu!

Permalänk
Medlem

Tror inte att dom gör ett smack själva. Deras automatiska system är det ända som bannar folk, Ifall han har ett cheat som systemet inte kan se så får han spela vidare.

Visa signatur

Chassi: H2 | Processor: Ryzen 3950x| 64GB DDR4 | 1tb m.2| Grafikkort: RTX 3070 | Nätaggregat: Corsair, 800W modulär | Tangentbord: ASUS ROG Falchion 65% MX Brown Wireless | Mus: Logitech MX518 | Skärm: 32"

Permalänk
Medlem

VAC som steam använder gör allt, gör ingen skillnad om du så gör en video där du visar att han fuskar och skickar till steam.
har för mig jag läste om detta för länga sen (mw2 och hackers du vet) och kom fram till att VAC gör allt automatiskt, och använder dem nått som inte är hittat så kommer dem fortsätta kunna spela tills det blir hittat av VAC.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5