Tråden för hörlursgalningar! Lurar, förstärkare, dacs, pads osv osv It´s all here!

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Följt dem lite och tror det blir totalfiasko och utvecklarna springer med pengarna mer eller mindre med en massa sura kickstarters i bakhasorna. Hoppas jag har fel

Vi får se, de har iaf skeppat alla Developer lurar.

Visa signatur

Ny signatur!

Permalänk
Medlem

@weew: Jag upplevde inga störningar med min Modi 1 när det begav sig, men å andra sidan så är det ett nytt (?) problem.

Skulle jag själv köpt en billigare DAC idag skulle jag nog t.ex. köpa en begagnad Rega. Går ofta att hitta för typ 2k och är en väldigt väletablerad produkt utan några kända problem.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av weew:

Nån me Schiit stacken som upplever störningar genom usb? Jag har usb 3.0 ifall de har någon betydelse.. Funkar Modi uber och Multibit på samma sätt? Ingen genererar mer störningar än den andra så att säga? ;P

Inte märkt något udda med min Modi2, mer streamprogrammet som hoppar till eller bara stänger av musiken lite sådär.. Deezer som är i beta version.

Permalänk
Medlem
Skrivet av backspace:

Kollade upp den här Eitr lite.
Vad i hela helvete fyller den för funktion?
Vid en första anblick är detta uppenbar ormolja och jag blir fan förbannad.
Men jag motbevisas gärna och blir gladeligen upplyst om den på något magiskt vis skulle vara "bättre" än "vanliga" USB-portar på moderkortet eller ett instickskort.
Och den ansluts ju ändå till USB-portarna som redan finns.
VA FAN?!

Det här är ju samma dynga som när folk predikar kablar och deras jävla hittepå.

För en bra designad DAC gör den ingen skillnad. Den behövs normalt inte för DAC:ar som ens kostar under 500kr. Men för exempelvis vissa av Schiits DAC:ar vars USB-interface är horribelt designat och som är känsliga för störningar [0, 1] gör de stor skillnad. Det är en bra affärsidé från deras sida antar jag: "Vill du inte höra när din dator sparar en fil? Köp vår Eitr för enbart $179, eller uppgradera till USB Gen 5 för $150".

Permalänk
Medlem

@kf: Så du menar alltså att Schiit medvetet levererar produkter med kända fel och att folk accepterar detta (kanske p.g.a att de inte känner till problemet?)?
Men det är OK eftersom de även säljer en produkt som rättar till problemet som de själva skapar?

Jag kan säga att jag inte kände till detta och jag kan väl bara hoppas att folk slutar att rekommendera Schiits produkter tills det att saker och ting är åtgärdade. Och varför har inte detta exponerats mer?

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Medlem
Skrivet av backspace:

@kf: Så du menar alltså att Schiit medvetet levererar produkter med kända fel och att folk accepterar detta (kanske p.g.a att de inte känner till problemet?)?
Men det är OK eftersom de även säljer en produkt som rättar till problemet som de själva skapar?

Jag kan säga att jag inte kände till detta och jag kan väl bara hoppas att folk slutar att rekommendera Schiits produkter tills det att saker och ting är åtgärdade. Och varför har inte detta exponerats mer?

Det har väl varit snack om att folk blivit bannade och inlägg borttagna så fort någon säger något negativt om Schiit på Head-fi t.ex.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanTheManSwe:

Vi får se, de har iaf skeppat alla Developer lurar.

Head-Fi.org
oqvist, Sordel replied to a thread you are subscribed to at Head-Fi.org .

Buy "OSSIC X" or not?
Sordel

The new offering has forced Ossic into a level of transparency that must be very uncomfortable for them:

Risks of Borrowing. We have outstanding convertible notes in the amount of $2,551,254.78, which convert automatically into preferred stock upon the completion of a preferred financing in the minimum amount of $1,000,000. If we are unable to raise $1,000,000 in this Offering, those notes will become due and payable in August 2018. We also have outstanding secured loans in the amount of $500,000 owed to Silicon Valley Bank, which are secured by our assets. A default on such loan could result in the foreclosure on our assets. In addition, we have issued Subordinated Promissory Notes in the aggregate principal amount of $455,000 that accrue interest at 5% per annum and are due and payable on the earlier of (i) August 24, 2018, (ii) a change in control, or (iii) the closing of a financing transaction in the aggregate gross amount of at least $5,000,000.

These numbers are not pretty, and what is worse the key date is August, which leads me to suspect that the delivery of product is being consciously delayed so that stocks can count as an asset should the company become insolvent. The obvious way to raise money right now is to issue the product and start recouping from sales; the fact that they still don't have a retail date is kind of ominous at this point.
View This Thread
Unread Subscribed Threads
Please do not reply to this email. You must visit Head-Fi.org to reply.

This message was sent to you because you subscribed to the thread Buy "OSSIC X" or not? at Head-Fi.org with email notification of new replies. You will not receive any further emails about this thread until you have read the new messages.

If you no longer wish to receive these emails, you may disable emails from this thread or disable all emails.

Head-Fi.org

•••

Börjar bli bråttom få ut produkten verkar det som

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk

Fick hem mina LCD2C igår och hann testa lite snabbt. Det första intrycket är "WTF DESSA ÄR OBEKVÄMA". Tunga, känner av att det trycker på huvudet nästan direkt, HD800 kan jag ha på mig en hel dag utan problem men efter 20 minuter med dessa så undrar jag hur länge till jag orkar.
Får leka runt lite och se om jag kan hitta ett läge där de är mer bekväma. Vet heller inte om min Vali är lite för svag, får känslan av att den är det men jag vet inte.
Riktigt bra sub-bas, bättre än HD800, djupa detaljer i basregionen hörs (känns?!?) tydligare men HD800 är betydligt mer öppna i sin karaktär.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem

Någon som vet om "Pro-Ject box s2+" dac är något att ha? Satt å kolla lite på den och en Arcam rHead. Hade det funkat bra med hd650?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av weew:

Någon som vet om "Pro-Ject box s2+" dac är något att ha? Satt å kolla lite på den och en Arcam rHead. Hade det funkat bra med hd650?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har Pre Box S2 Digital tillsammans med rHead och är supernöjd. Transparent och neutralt.
DAC Box S2+ verkar också ha Sabre-DACarna och relativt samma features minus hörlursstärkaren. Tror inte du blir missnöjd

Visa signatur

5900X | CH8 | 64GB/3600MHz | RTX4080 | SN850 | H2O 2*360 Rad | LG CX48 | Ananda Nano, D30Pro & rHead

Permalänk
Medlem
Skrivet av weew:

Någon som vet om "Pro-Ject box s2+" dac är något att ha? Satt å kolla lite på den och en Arcam rHead. Hade det funkat bra med hd650?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag använder en Topping D10 till min rHead och det låter fantastiskt med HD650.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bran:

Jag har Pre Box S2 Digital tillsammans med rHead och är supernöjd. Transparent och neutralt.
DAC Box S2+ verkar också ha Sabre-DACarna och relativt samma features minus hörlursstärkaren. Tror inte du blir missnöjd

Köpte du din s2 enbart för dac eller använde du den som förstärkare tidigare? Undra bara om man missar nåt på att välja s2+. Förstärkaren behöver jag ju inte om man köper rhead. Hur långt man ni vrida volymen på rhead? Om ni drar den på max går det att ha på lurarna utan att bli döv? xD Justja kom på en sak till, hur varm blir rhead? Kan jag lämna igång den 24/7 eller måste jag stänga av den? Brukar ha igång datorn dygnet runt nästan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av bran:

Jag har Pre Box S2 Digital tillsammans med rHead och är supernöjd. Transparent och neutralt.
DAC Box S2+ verkar också ha Sabre-DACarna och relativt samma features minus hörlursstärkaren. Tror inte du blir missnöjd

Och det ser ut som Pre Box S2 har dubbla DAC-chip och dual mono konstruktion. Men kolla hur lika PCB:n är.

Pre Box S2
Dual mono construction
ESS Sabre ESS9038 dual DAC
http://www.box-designs.com/main.php?prod=preboxs2digital&cat=...

DAC Box S2+
High end ESS Sabre ESS9038 DAC
http://www.box-designs.com/main.php?prod=dacboxs2plus&cat=s2-...

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av NoArmsButCookies:

Fick hem mina LCD2C igår och hann testa lite snabbt. Det första intrycket är "WTF DESSA ÄR OBEKVÄMA". Tunga, känner av att det trycker på huvudet nästan direkt, HD800 kan jag ha på mig en hel dag utan problem men efter 20 minuter med dessa så undrar jag hur länge till jag orkar.
Får leka runt lite och se om jag kan hitta ett läge där de är mer bekväma. Vet heller inte om min Vali är lite för svag, får känslan av att den är det men jag vet inte.
Riktigt bra sub-bas, bättre än HD800, djupa detaljer i basregionen hörs (känns?!?) tydligare men HD800 är betydligt mer öppna i sin karaktär.

LCD kräver Lohb strap tycker jag. Annars kan de bli jobbiga på huvudet.

https://www.ebay.com/itm/Audeze-Unofficial-Premium-Leather-He...

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem

Arcam irdac 2? Ska man satsa på den med en rhead? Fan, finns så mycket att välja på. T_T

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av weew:

Arcam irdac 2? Ska man satsa på den med en rhead? Fan, finns så mycket att välja på. T_T

Skickades från m.sweclockers.com

Är det den begagnade på hifimagasinet? Blir säkert bra. Så länge den har bra reviews och de in/utgångar du vill ha så kan du inte välja fel egentligen.

Permalänk
Medlem

@backspace: Jag var inte 100% allvarligt med att det var ett medvetet affärsval från deras sida, men ibland kan man undra

Designmässig är det under all kritik anser jag. En DAC ska inte vara känslig för den typen av störningar och huvuddelen av alla DAC:ar som är kompetent designade är inte heller det. Betydligt billigare DAC:ar än Schiits är felfria rörande denna aspekt. Men det finns naturligtvis personer som tycker det är OK med den här typen av problem och hellre "fixar" insignalen eller tweakar datorn för att minimera störningar.

Schiit har lyckats bra med sin marknadsföring. Många verkar försvara allt det gör och precis som Udd3n nämner ovan tillåter vissa kända forum knappt kritik av dem (Schiit är sponsorer och ägarna har egna trådar i vissa forum).

Permalänk
Medlem

Jag har gamla foambandet till mina lcd-2. Tyckte de var skönare än de läderklädda. Nackmuskler är behöver tränas upp lite så komforten kommer bli bättre när du kört ett antal träningspass

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av weew:

Köpte du din s2 enbart för dac eller använde du den som förstärkare tidigare? Undra bara om man missar nåt på att välja s2+. Förstärkaren behöver jag ju inte om man köper rhead. Hur långt man ni vrida volymen på rhead? Om ni drar den på max går det att ha på lurarna utan att bli döv? xD Justja kom på en sak till, hur varm blir rhead? Kan jag lämna igång den 24/7 eller måste jag stänga av den? Brukar ha igång datorn dygnet runt nästan.

Skickades från m.sweclockers.com

Hade S2 som förstärkare först, men den orkar tyvärr inte med Hifiman HE-560 (som är tungdrivna).

Haha nej, du kan inte vrida upp rHeaden till max skulle jag vilja säga. HD650 är väl mer lättdrivna än HE-560? Spelar du extremt dynamiskt mastrad musik så kanske... Jag ligger runt kl 12-13 på rHeaden med "vanligt" mastrad musik (DR6-8), kan kräma upp den till ca kl 15 med mer dynamiskt material. Jag har min igång 24/7 om jag inte åker iväg några dagar.

Visa signatur

5900X | CH8 | 64GB/3600MHz | RTX4080 | SN850 | H2O 2*360 Rad | LG CX48 | Ananda Nano, D30Pro & rHead

Permalänk
Medlem

Transistorbaserad utrustning ska gå att ha igång dygnet runt. Jag stänger aldrig av min stereo förutsatt att jag inte ska bort länge eller om det åskar mycket. Men man får ju ha i åtanke att elräkningen går upp.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Fyndjägare

Focal Elear för 5600kr Luleå. Bra pris.
http://www.hifimagasinet.com/annonsDetalj.aspx?annonsID=21588...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Head-Fi.org
oqvist, Sordel replied to a thread you are subscribed to at Head-Fi.org .

Buy "OSSIC X" or not?
Sordel

The new offering has forced Ossic into a level of transparency that must be very uncomfortable for them:

Risks of Borrowing. We have outstanding convertible notes in the amount of $2,551,254.78, which convert automatically into preferred stock upon the completion of a preferred financing in the minimum amount of $1,000,000. If we are unable to raise $1,000,000 in this Offering, those notes will become due and payable in August 2018. We also have outstanding secured loans in the amount of $500,000 owed to Silicon Valley Bank, which are secured by our assets. A default on such loan could result in the foreclosure on our assets. In addition, we have issued Subordinated Promissory Notes in the aggregate principal amount of $455,000 that accrue interest at 5% per annum and are due and payable on the earlier of (i) August 24, 2018, (ii) a change in control, or (iii) the closing of a financing transaction in the aggregate gross amount of at least $5,000,000.

These numbers are not pretty, and what is worse the key date is August, which leads me to suspect that the delivery of product is being consciously delayed so that stocks can count as an asset should the company become insolvent. The obvious way to raise money right now is to issue the product and start recouping from sales; the fact that they still don't have a retail date is kind of ominous at this point.
View This Thread
Unread Subscribed Threads
Please do not reply to this email. You must visit Head-Fi.org to reply.

This message was sent to you because you subscribed to the thread Buy "OSSIC X" or not? at Head-Fi.org with email notification of new replies. You will not receive any further emails about this thread until you have read the new messages.

If you no longer wish to receive these emails, you may disable emails from this thread or disable all emails.

Head-Fi.org

•••

Börjar bli bråttom få ut produkten verkar det som

Ja, de verkar ha lite dåligt med cash...
De har dragit igång en investment kampanj på StartEngine: https://www.startengine.com/ossic

Men så är det, Kickstarter är en gamble och jag brukar rekommendera folk att aldrig kickstarta något om det inte är pengar de inte kan avvara.

Antingen tappar jag 2000kr, eller så får jag ett par lurar i sommar/höst.
Hoppas självklart på att de lyckas få igång försäljning då de som testat lurarna verkar väldigt imponerade, både när det gäller spel och musik.

Visa signatur

Ny signatur!

Permalänk
Medlem

Har ni några fina tips om vart man kan hitta diverse öronkuddar till humana priser?
Även detta område verkar ju vara något som säljarna tjänar storkovan på och jag är tveksam till att betala dessa summor vissa vill ha för en höger och vänster-öronkudde till att par hörlurar.

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Medlem
Skrivet av backspace:

Har ni några fina tips om vart man kan hitta diverse öronkuddar till humana priser?
Även detta område verkar ju vara något som säljarna tjänar storkovan på och jag är tveksam till att betala dessa summor vissa vill ha för en höger och vänster-öronkudde till att par hörlurar.

Ebay

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av anon8870:

Är det inte viktigare att man har en USB 2.0 klassad kabel i just ett USB2 uttag?
Skaffade sådan kabel när jag inskaffa Modi2.

Man ska ha en fungerande kabel, det finns väl ingen speciell officiell usb2 klassning ?

Skrivet av oatp1b1:

Eitr är väl en dyr USB-SPDIF-konverter? Inget konstigt i sig, men man kan komma betydligt billigare undan om man inte vill ha designen.

Skickades från m.sweclockers.com

Det kan bli ljudskillnader med olika usb till spdif/toslink/aes interface, jag har själv ett som förutom att det har aes utgång innehåller jittertvätt och ger total galvanisk isolation gentemot datorn.

Skrivet av backspace:

@kf: Så du menar alltså att Schiit medvetet levererar produkter med kända fel och att folk accepterar detta (kanske p.g.a att de inte känner till problemet?)?
Men det är OK eftersom de även säljer en produkt som rättar till problemet som de själva skapar?

Jag kan säga att jag inte kände till detta och jag kan väl bara hoppas att folk slutar att rekommendera Schiits produkter tills det att saker och ting är åtgärdade. Och varför har inte detta exponerats mer?

Det handlar nog om priset, det är dyrare att avskilja datorn helt från dacen och alla bryr sig inte om att uppnå högsta möjliga kvalitet och därför delar man upp det på flera olika enheter och kunderna kan välja hur bra/dyrt det ska vara i stället för att alla ska behöva köpa en dyrare produkt.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Inaktiv

@mrqaffe: Kabeln var kanske testad för att klara usb2 fullt ut, vet inte om det är något speciellt med sådant. Läste någonstans att det var rekommenderat, men naturligtvis inte ett krav.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Det kan bli ljudskillnader med olika usb till spdif/toslink/aes interface, jag har själv ett som förutom att det har aes utgång innehåller jittertvätt och ger total galvanisk isolation gentemot datorn.

Ja det var inte konceptet min skepsis var mot utan snarare prislappen.

Permalänk
Medlem

Har låtit min Trafomatic Audio Head One damma ett par månader och snurrat runt lite bland mina diverse transistorförstärkare.
Dammade av den idag med min Elear och jag tror jag börjat förstå vad det är för rörmagi. Rejäl nypa salt då det här är den enda rörförstärkare jag någonsin lyssnat på men den gör något speciellt jämte alla mina transistorförstärkare man lyssnat på iaf. Skillnaden är typ som VR vs högupplöst 2D gaming! Möjligt man kan finna mer detaljer på håll på transistorförstärkarna men mellanregistret får blomma fullt ut och man är där med orkestern i rummet och det låter som live!

Grafiken/musiken får ett helt annat liv och allting blir uppblåst i naturlig skala versus de små högupplösta fönster man är van vid. Ett steg närmare ett par golvare helt klart.

Nu börjar man förstå igen varför man hade LCD-2n till salu ett tag

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av oqvist:

Har låtit min Trafomatic Audio Head One damma ett par månader och snurrat runt lite bland mina diverse transistorförstärkare.
Dammade av den idag med min Elear och jag tror jag börjat förstå vad det är för rörmagi. Rejäl nypa salt då det här är den enda rörförstärkare jag någonsin lyssnat på men den gör något speciellt jämte alla mina transistorförstärkare man lyssnat på iaf. Skillnaden är typ som VR vs högupplöst 2D gaming! Möjligt man kan finna mer detaljer på håll på transistorförstärkarna men mellanregistret får blomma fullt ut och man är där med orkestern i rummet och det låter som live!

Grafiken/musiken får ett helt annat liv och allting blir uppblåst i naturlig skala versus de små högupplösta fönster man är van vid. Ett steg närmare ett par golvare helt klart.

Nu börjar man förstå igen varför man hade LCD-2n till salu ett tag

Jag vill låna den där

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem

@mrqaffe: Jag citerar det @kf skrev.
"Betydligt billigare DAC:ar än Schiits är felfria rörande denna aspekt. Men det finns naturligtvis personer som tycker det är OK med den här typen av problem och hellre "fixar" insignalen eller tweakar datorn för att minimera störningar."

Du läste säkert detta men jag kan tycka att det faktiskt är viktigt att lyfta fram detta, speciellt eftersom så många förespråkar Schiits produkter.

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX