Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Motala
Registrerad
Mar 2010

Cyborg RAT 7, ett skämt?

Hej!
Införskaffa mig för nån vecka sedan min ANDRA Cyborg RAT 7 mus. Den första retunera jag för den funkar bara på vita musmattor och jag var kär i min svarta musmatta då! Men nu har jag bytt till en vit och köpt mig en RAT 7 igen.

Men nu, som med förra musen är lasern helt fckad!! Räcker man håller musen men är helt stilla med handen, ändå rör sig pilen på datorn lite. Vilket ger stora problem i FPS spel som jag spelar. Lämnade självklart in denna musen och sa att det var fabrikationsfel, vilket jag faktiskt trodde då! Men nu har jag fattat att dessa möss är sånna. För den splitternya jag sitter med just nu är likadan.... Så jag har prövat 3 möss och alla tre hade det problemet!
Har jag bara otur eller är dem såna hära? :S

Jaaa men just precis.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tanzcentrum, Stuttgart
Registrerad
Feb 2007

Cyborg har aldrig varit kända för kvalitet direkt. Varför envisas du med att köpa den?
Det finns ju gott om bra alternativ, typ Steelseries, Razer, Ace, Logitech mm. mm.

Das Haus, det bästa inom House.

| ASRock X370 Gaming Pro Fatal1ty | Ryzen 1700@4Ghz | 32GB DDR4 3200 CL14 | MSI 1080ti Gaming X | Samsung 960 Pro 1tb M.2 SSD | 14tb+ HDD | Dell UP3017 2560x1600 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2011

Testat att byta musmatta?

Rör sig muspekaren även när du inte håller i den?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Motala
Registrerad
Mar 2010

Envisas för jag tycker dem är underbara i handen
ja jag har testat det mesta men köpte igår en Qpad vit, och denna verkar faktiskt funka bra

Jaaa men just precis.