Permalänk

Cyborg RAT 7, ett skämt?

Hej!
Införskaffa mig för nån vecka sedan min ANDRA Cyborg RAT 7 mus. Den första retunera jag för den funkar bara på vita musmattor och jag var kär i min svarta musmatta då! Men nu har jag bytt till en vit och köpt mig en RAT 7 igen.

Men nu, som med förra musen är lasern helt fckad!! Räcker man håller musen men är helt stilla med handen, ändå rör sig pilen på datorn lite. Vilket ger stora problem i FPS spel som jag spelar. Lämnade självklart in denna musen och sa att det var fabrikationsfel, vilket jag faktiskt trodde då! Men nu har jag fattat att dessa möss är sånna. För den splitternya jag sitter med just nu är likadan.... Så jag har prövat 3 möss och alla tre hade det problemet!
Har jag bara otur eller är dem såna hära? :S

Visa signatur

Jaaa men just precis.

Permalänk
Medlem

Cyborg har aldrig varit kända för kvalitet direkt. Varför envisas du med att köpa den?
Det finns ju gott om bra alternativ, typ Steelseries, Razer, Ace, Logitech mm. mm.

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk
Medlem

Testat att byta musmatta?

Rör sig muspekaren även när du inte håller i den?

Permalänk

Envisas för jag tycker dem är underbara i handen
ja jag har testat det mesta men köpte igår en Qpad vit, och denna verkar faktiskt funka bra

Visa signatur

Jaaa men just precis.