Vad är skillnad mellan dessa SSD? Samma namn etc...Intel 520

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tollarp
Registrerad
Jul 2008

Vad är skillnad mellan dessa SSD? Samma namn etc...Intel 520

Hejsan såg ju nyheten om Intels nya SSD som kommit och sökte rundor lite på priser etc..

Men nu stötte jag på en sak som jag inte kan förstå? eller kanske jag som missat nåt? Men olika pris men samma namn/prestanda?

INTEL 520 SERIES 2.5" 120GB SSD SATA/600 MLC 25NM BULK kostar 1899:-
INTEL 520 SERIES 2.5" 120GB SSD SATA/600 MLC 25NM RESELLER Kostar 1999:-
INTEL 520 SERIES 2.5" 120GB SSD SATA/600 MLC 25NM RETAIL Kostar 2099:-

Va fasiken är skillnaden som gör skillnaderna?

Priserna hämtade på Dustin.

//skane

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2011

Skillnaden ligger i vad som följer med när du köper den.
Nu orkar jag inte kolla exakta skillnaden på just dessa, men Bulk är oftast bara SSD, Retail är antagligen SSD, Sata kabel, platta för montering av 2.5" i 3.5" samt en liten installationsanvisning. Reseller vettefan=)

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tollarp
Registrerad
Jul 2008
Skrivet av TiasE:

Skillnaden ligger i vad som följer med när du köper den.
Nu orkar jag inte kolla exakta skillnaden på just dessa, men Bulk är oftast bara SSD, Retail är antagligen SSD, Sata kabel, platta för montering av 2.5" i 3.5" samt en liten installationsanvisning. Reseller vettefan=)

Jaha det är en sån "simpel" skillnad

Tack för svar:-)

Mvh

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco