Permalänk
Medlem

Ladda MP3 genom datorn

Hej, nu har jag letat 10500 ggr efter vart jag kan skriva denna tråd, och jag tror jag har kommit rätt. Jag har en mp4 Zap SR100. Problemet är att datorn vägrar hitta den när jag kopplar in spelaren genom usb i datorn för att ladda den. Jag har läst att min modell stödjer windows vista/xp/2000. Jag har windows 7. Har ni några tips på hur man kan få det att fungera i windows 7?

Permalänk
Medlem

Kolla på tillverkarens hemsida, och ladda ner senaste drivrutinerna. Anledningen till att datorn inte hittar den beror nog på att det saknas drivrutiner. GL&HF!

Visa signatur

[Antec three hundred][MSI 970A-G45][AMD Phenom II X6 1100T 3.3GHz Black Edition][XFX Radeon HD6970 2GB][WD VelociRaptor][CORSAIR 750w PSU][Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE][Samsung T220]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Penix.se:

Kolla på tillverkarens hemsida, och ladda ner senaste drivrutinerna. Anledningen till att datorn inte hittar den beror nog på att det saknas drivrutiner. GL&HF!

Tack för tips, men det pinsammaste är att jag inte lyckas ens hitta deras officiella hemsida :/. Det enda jag hittar är ngt zap.com lr liknande som säljer bilar etc...

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[Antec three hundred][MSI 970A-G45][AMD Phenom II X6 1100T 3.3GHz Black Edition][XFX Radeon HD6970 2GB][WD VelociRaptor][CORSAIR 750w PSU][Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE][Samsung T220]