Permalänk
Geeks Gaming

Backspace funkar inte

Innan hade jag ett logitech g15 tangentbord... sen sluta backspace att funka så jag köpte ett nytt microsoft sidewind x6 tangentbord... fick det i måndags den 6/2 2012.
Efter några timmars användande så slutar backspace att funka och ända sättet att få det att funka igen är att starta om datorn. Men det gör det efter ett tag igen. Har sökt över nätet men hittar inget direkt svar mer än sätt i ett annat tangentbord.
Men det funkar som sagt några timmar sen så slutar backspace funka igen. Har testat det mesta... men vet inte något mer jag kan göra.
Känns bara onödigt att jag köpt ett helt nytt tangentbord så verkar det vara något med windows.

Någon idée hur man kan fixa??

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Hedersmedlem

Det måste vara ett mjukvaruproblem eftersom det slutar funka först efter ett tag. Sökt igenom datorn efter virus och spyware? Om det inte beror på något skräp i datorn vet jag inte riktigt vad du kan göra förutom att installera om Windows. Finns det några speciella drivrutiner till ditt X6? Installerat dessa? Det ska fungera utan, men kan vara värt att testa.

Permalänk
Geeks Gaming

känns mer som jag får installera om datorn då den gjorde likadant med mitt gamla

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Gäller detta i alla program/spel, eller bara i vissa? Vad händer när du trycker på backspace? Absolut ingenting?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.