Permalänk
Medlem

mw3 i 7680x1600

måste man ha ett fix för att kunna köra denna upplösning?

Visa signatur

CM Cosmos II | Msi Big Bang Xpower II | I7 3960x @ 4.60 vattenkyld | 4Way GTX 680 @ stock | 32GB Corsair Dominator Gt 2000MHz | 4x OCZ Vertex 3 @ raid0 + 8tb Caviar Black | Dell U3011
Xtreme Eyefinity Galleri http://www.sweclockers.com/galleri/8871-xtreme-eyefinity

Permalänk
Medlem

ot: jag kan inte låta bli att avundas din dator, helt sjukt!

Visa signatur

HP Pavilion 17-e016eo = 17,3" + A10-5750M + 8650G/8670M + 8GB + 1000GB.

Permalänk
Medlem

Vill minnas att det inte går online eftersom det krävs ett tredjepartsprogram för att få till FOV'en rätt(det går inte att ändra FOV i spelet, och ändrar du i konfig-filen så ignoreras detta eftersom det ger ett övertag). Offline/singleplayer borde det räcka att modda rätt konfigurationsfil.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ToJa92:

Vill minnas att det inte går online eftersom det krävs ett tredjepartsprogram för att få till FOV'en rätt(det går inte att ändra FOV i spelet, och ändrar du i konfig-filen så ignoreras detta eftersom det ger ett övertag). Offline/singleplayer borde det räcka att modda rätt konfigurationsfil.

Det går att köra online med FOV changer. Jag har kört med 90 i FOV i snart 30h

http://www.mapmodnews.com/article.php/Modern-Warfare-3-FoV-Ch...
Ett program för SP och ett för MP. Starta programmet sen Mw3 = Klart

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

90 är väll knappast tillräckligt för eyefinity. Dessutom så tror jag knappast att det är riskfritt. Det finns en anledning till varför de inte tillåter dig ändra detta i konfigurationsfilerna.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

Jag har kört i eyefinity sen 1 dag efter release med dopefish's widescreenfixer, fungerar klockrent även i multiplayer

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Roligast med folk som rekommenderar tredjeparts program är:

* FOV changer är gjord av: AgentRev

* vem är nu denna "AgentRev", no worrys just click the link: http://lmgtfy.com/?q=AgentRev

Är du nöjd med FOV changern kan du lika gärna köpa allt: Aimbott, wallhack, multihack Agentrev är ju ingen direkt ängel som är snäll å gör ett program gratis...

VAC fungerar så att de bannar inte direkt. De kan gå allt från 1-3 månader, när som helst (för att ingen ska kunna lista ut hur) blir de ban. Så bara för att man klarat sej i låt säga 30 timmar betyder inte de att man är safe. VAC är helt olikt PB som bannar spot on. Vilket ger utvecklarna till hacks mer tid att förfina. Eftersom de då vet att de inte funkar å programmerar om å testar igen.

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

* vem är nu denna "AgentRev", no worrys just click the link: http://lmgtfy.com/?q=AgentRev

Är du nöjd med FOV changern kan du lika gärna köpa allt: Aimbott, wallhack, multihack Agentrev är ju ingen direkt ängel som är snäll å gör ett program gratis...

VAC fungerar så att de bannar inte direkt. De kan gå allt från 1-3 månader, när som helst (för att ingen ska kunna lista ut hur) blir de ban. Så bara för att man klarat sej i låt säga 30 timmar betyder inte de att man är safe. VAC är helt olikt PB som bannar spot on. Vilket ger utvecklarna till hacks mer tid att förfina. Eftersom de då vet att de inte funkar å programmerar om å testar igen.

Kan ju säga att jag även kört mw2 i eyefinity med hjälp av dopefish's widescreenfixer i över 500 timmar...

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk

VAC är skit och kommer alltid vara det.

Visa signatur

WOLOLO

Permalänk
Medlem
Skrivet av koksvinne:

VAC är skit och kommer alltid vara det.

Det är väll knappast Valve/VAC fel att spelutvecklarna till MW3 är korkade och har en Default FoV på 60.

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Till ämnet, det du söker är detta program . http://www.widescreenfixer.org/

Permalänk
Skrivet av snozan:

Synd för dig kör du fortfarande 1280? De med widescreen skärmar kan inte inte köra med 4*3.

Visa signatur

CPU: Amd Phenom 955 4.1 ghz | MODERKORT: ASrock 970 | Chassi: Corsair Carbide 500R |
GFX MSI 280X 1200/6400 | RAM Corsair och Adata 8GB | Nätagg Corsair TX 850 |

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2247296

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extrakebab:

Synd för dig kör du fortfarande 1280? De med widescreen skärmar kan inte inte köra med 4*3.

Nej, men vad har de med FOV changer att göra?

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk

varför inte spela i 4800x2560 istället? borde inte kuka med fov lika mkt..

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Jag har kört med den i mer än en månad så de är chill:D Men nu har jag slutat me skitspelet, mw2 cod4 och bo är ju sjukt mkt bättre om du frågar mig hihi:P

Visa signatur

Jag har T igen!:D
Citera tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Platinumtoad:

varför inte spela i 4800x2560 istället? borde inte kuka med fov lika mkt..

för att det ger helt fel dimensioner? först sträcka ut 4800 till 7680 och sedan trycka ihop 2560 till 1600, de komer se hemskt ut.

Kommentar till borttaget inlägg borttagen.
Permalänk
Medlem
Skrivet av DevilsDad:

inte direkt, i den upplösningen kan han faktiskt behöva den prestandan för att kunna skruva upp inställningarna i mer krävande spel

+1

Räcker med 5760x1080 för att det ska ta ut sin rätt av systemet på högre inställningar.... Vill gratulera TS till ett fint system

Visa signatur

CPU: i7 3960X @ 4.6GHz MB: MSI BIG BANG XPOWER II RAM: G-SKILL 32GB SSD: SAMSUNG 840 EVO 250GB GPU: MSI GTX 580 3 WAY SLI PSU: ENERMAX PLATIMAX 1500W CHASSI: LITTLE DEVIL PC V8 SKÄRM: 3x BENQ 24" VATTENKYLNING: PHOBYA 3x480 + 1x120 RAD

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Jag tog bort ett gäng inlägg som avvek från trådens ämne.

Permalänk
Avstängd

FOV Changern är tillåten. Fanns väl twitter svar från någon hos IW/Activision som sa att det var Ok..

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB