Scroll of Resurrection

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Lexius:

Om ni redan inte visste funkar inte sor längre utan det gällde bara i ca 5 dagar i mars. Den är borta för länge länge sen och kommer tillbaks nån gång under mop realease.

Detta stämmer inte, jag använde själv en scroll of resurrection så sent som en vecka sedan med fulla bonusar (lvl 80 boost, mount, osv.) Kravet är att kontot har varit inaktivt sedan 5e mars eller tidigare.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Vill någon ha scrolls så skriv eller skicka mig ett PM så fixar jag det så fort som möjligt!

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Om ni redan inte visste funkar inte sor längre utan det gällde bara i ca 5 dagar i mars. Den är borta för länge länge sen och kommer tillbaks nån gång under mop realease.

Vad snackar du om? Läs om det igen!

Visa signatur

Processor: Intel Core i5 3570K @ 3400MHZ (STOCK) | Moderkort: MSI Z77A-S01 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 670 2GB | RAM: Corsair Vengeance 8GB 1600MHZ | Chassi: CM HAF 912 | SSD & HDD: Corsair SSD Force 3 Series 1x120GB / Seagate Barracuda 2TB @ 5400RPM | PSU: Antec TruePower 550W 80+ | DVD-brännare: DVD±RW Samsung 22X DL Svart OEM | OS: Windows 7 Home Premium x64

Permalänk
Medlem

Om någon vill ha scroll så skriv battlenet konto i PM så fixar jag det

Visa signatur

5900x, asus dark hero, 64GB ram, RTX 3090

Permalänk
Medlem

Sugen på att få en karaktär boostad till 80? Skicka mig ett PM så fixar vi det.

Permalänk

Har en scroll att ge ut, PM så ordnar vi det!

Visa signatur

Corsair 450D |MSI P67A-C45 B3 | Windows 10 |Intel i5 2500K @ 4.5GHz ( Noctua NH-C12P SE14) |RAM:Kingston Fury 16gb | MSI R9 390 Gaming | SSD: Samsung Evo 850 250gb

Permalänk
Medlem

Någon som vill ha en scroll ? Så kan vi ordna det.. Skicka ett pm med bnet mail samt ditt namn..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Phanteks Eclipse P500A Svart | MB: Asus Rog strix Z690F Gaming | CPU: Intel Core i7-12700K | CPU Cooler: Corsair iCUE H150i ELITE LCD | GPU: ASUS Geforce TUF Gaming RTX 4080 | RAM: Corsair 32GB DDR5 5600MHz CL36 Vengeance | HDD: Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB, Samsung M.2 NVMe SSD 500GB, Corsair Force 3 120GB SSD | PSU: ASUS ROG Strix 1000W | OS: Windows 11 64bit |

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en scroll!
PMa mig om ni har någon över.

Permalänk

Skicka mig ett pm fall du vill ha en scroll.

Permalänk

Om någon har en scroll som ligger och skräpar någonstans så är jag grymt intresserad ^^

Permalänk
Medlem

Scroll

Har scrolls bara att skicka ett pm om nån vill ha

Permalänk
Medlem

Vill ha en scroll asap, pm!

Permalänk

Jag har en scroll pma mig så skickar jag.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Hur länge måste accountet vara inaktivt innan man kan få en invite? Eller MÅSTE det varit inaktivt innan Maj eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av knivad:

Hur länge måste accountet vara inaktivt innan man kan få en invite? Eller MÅSTE det varit inaktivt innan Maj eller?

Sedan 4e Mars i år måste accountet ha varit inaktivt

Visa signatur

Dell Vostro 1700

Permalänk
Medlem
Skrivet av fjompex:

Sedan 4e Mars i år måste accountet ha varit inaktivt

fan, mitt gick inaktivt 1 månad för sent, nåja, får väl försöka få tillbaka accet ja tappade ~07

Permalänk
Medlem

Bara att skicka ett pm med mailadress så skickar jag en scroll har flera

Permalänk
Medlem

SOR

den som har skicka gärna en till Marcusnilsson1993@live.se

hade blivit glad.

Permalänk
Medlem

Pm.a med mailadress kan jag också skicka en SoR eller RaF om ni vill börja om på nytt

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Har även jag möjlighet till chroll. Pma mailen så kommer det en omgående.

Permalänk
Medlem

Pma mig ifall någon behöver en scroll of resurrection

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ifall någon har en Scroll över så PM'a mig gärna

Edit: nu har jag fått scroll

Permalänk
Medlem

PM:a om ni behöver scroll.

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna emot en Scroll of Resurrection från någon som spelar Horde på servern Kazzak

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 9800x3D | GPU: Asus Prime 5070 Ti OC | Mobo: Asus ROG Strix B650E-F | RAM: 32GB Kingston FURY Beast 6000MHz CL30 | M.2 2 x Kingston FURY Renegade 2TB | SSD: Samsung 860 EVO 1TB | PSU: Phanteks AMP GH 850W ATX 3.1 | Kylare: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | Chassi: Lian Li LANCOOL 216 RGB | Monitor: Lenovo Legion Y27q-20 | Tangentbord: Mountain Everest Max MX Brown | Mus: Glorious PC Gaming Race Model I | Hörlurar: Sennheiser HD 560S

Permalänk
Medlem

Sitter på scrolls as well om någon vill ha lr raf

Permalänk
Medlem

Scrolls funkar inte längre.......den kanske aktiveras i början av mop vem vet. Boost to lvl 80 limited time offer)gällde endast innan 5mars. Tror den nya sor gäller för konton innan 25September.

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Scrolls funkar inte längre.......den kanske aktiveras i början av mop vem vet. Boost to lvl 80 limited time offer)gällde endast innan 5mars. Tror den nya sor gäller för konton innan 25September.

Jag tog emot en sor i förrgår och fick alla upgrades (cataclysm, lvl 80 etc.).

Permalänk
Medlem

Någon fortfarande intresserad av en SoR?, PMa mig så kan jag skicka en till er, om det fortfarande funkar!.

Visa signatur

Dell Vostro 1700

Permalänk
Medlem

Nice jag fick nyss också sor men har inte spelat på så länge att mina gubbar är borta. Har inte spelat på över 5 månader. There are no characters on this account. De kanske vanligt om man inte kört på så länge

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem

Jag kan skicka till någon som vill ha som kommer att köpa gamecards efter. Pm mig.