Scroll of Resurrection

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Nice jag fick nyss också sor men har inte spelat på så länge att mina gubbar är borta. Har inte spelat på över 5 månader. There are no characters on this account. De kanske vanligt om man inte kört på så länge

Jag har inte lirat sen TBC och alla mina gubbar var kvar. Du kanske borde kontakta Blizzard å fråga vart allt tog vägen

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 9800x3D | GPU: Asus Prime 5070 Ti OC | Mobo: Asus ROG Strix B650E-F | RAM: 32GB Kingston FURY Beast 6000MHz CL30 | M.2 2 x Kingston FURY Renegade 2TB | SSD: Samsung 860 EVO 1TB | PSU: Phanteks AMP GH 850W ATX 3.1 | Kylare: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | Chassi: Lian Li LANCOOL 216 RGB | Monitor: Lenovo Legion Y27q-20 | Tangentbord: Mountain Everest Max MX Brown | Mus: Glorious PC Gaming Race Model I | Hörlurar: Sennheiser HD 560S

Permalänk
Medlem

You have to be inactive before 4th march 2012.Är ju inte smart alla som spela 4.3 och sluta kan ju inte komma tillbaks nu. Öven om du inte spelat på över 5månader kan du inte få sor. Hoppas dom gör en ny snart

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem

Har scroll att ge ut, skicka ett PM så ordnar vi det...
Kan även tänka mig att ordna med RAF om någon är sugen

Visa signatur

Chassi: Phanteks Eclipse P500A Svart | MB: Asus Rog strix Z690F Gaming | CPU: Intel Core i7-12700K | CPU Cooler: Corsair iCUE H150i ELITE LCD | GPU: ASUS Geforce TUF Gaming RTX 4080 | RAM: Corsair 32GB DDR5 5600MHz CL36 Vengeance | HDD: Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB, Samsung M.2 NVMe SSD 500GB, Corsair Force 3 120GB SSD | PSU: ASUS ROG Strix 1000W | OS: Windows 11 64bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av StenTuff:

Jag har inte lirat sen TBC och alla mina gubbar var kvar. Du kanske borde kontakta Blizzard å fråga vart allt tog vägen

Dom är tillbaks de va ett bugg

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem

SoR

Skrivet av Elletoft:

Har scroll att ge ut, skicka ett PM så ordnar vi det...
Kan även tänka mig att ordna med RAF om någon är sugen

Hade tänkte testa MoP.

Skicka gärna en SoR till andrelundin@me.com

Tack.

/dance

Permalänk
Medlem

Skulle behöva en SOR jag med! så om nån snäll person kan hjälpa mig med det skicka PM!

Permalänk

Någon som kan testa hurvida det fungerar på mitt konto

Aktiverade 7 dagars nyligen så är tveksam men statusen är Frozen så.

EDIT: Tack verkade inte fungera, hamnade automatiskt på fel konto

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

När kommer det vara möjligt med scroll ress igen?

Permalänk
Medlem

Jag har en scroll om någon vill ha, skicka PM . för en spelare som tänker uppgradera accet

Permalänk
Medlem

Jag har scroll om någon är sugen, erat account måste ha varit inactive sedan 4e mars i år. Om ni accepterar en scroll kan ni få en lvl 80 Monk insta:)! PM'a bnet mail för en scroll.

Visa signatur

Dell Vostro 1700

Permalänk
Medlem

Jag har också en scroll om någon är intresserad. Skicka ett PM här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fjompex:

Jag har scroll om någon är sugen, erat account måste ha varit inactive sedan 4e mars i år. Om ni accepterar en scroll kan ni få en lvl 80 Monk insta:)! PM'a bnet mail för en scroll.

Det stämmer ej. När man fått scrollen i mailet så står det lite längre ner att för närvarande funkar det inte att får en insta lvl 80 MONK!

Visa signatur

FD Torrent Compact | Corsair RM850x | Gigabyte Z790 | Intel Core i9 13900K | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 5600MHz CL36 | Radeon RX 9070 XT Taichi | Samsung 960 Evo 500gb

Citat av en här på swec:
"AMD är sämst. Dessutom är jag AMD fanboy."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piinmu:

Det stämmer ej. När man fått scrollen i mailet så står det lite längre ner att för närvarande funkar det inte att får en insta lvl 80 MONK!

okej, då är de något som blivit fixat, då de va många lvl 80 monks efter 12 slaget förra veckan..

Visa signatur

Dell Vostro 1700

Permalänk
Skrivet av fjompex:

okej, då är de något som blivit fixat, då de va många lvl 80 monks efter 12 slaget förra veckan..

Det var med recruit a friend.
OnT jag kan också ge ut scrolls! Skicka pm

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 4770k @4.3GHz | Asus z87-pro | Asus 1080 | 16GB RAM | Samsung 840 Pro 256GB | 3TB HDD| Corsair RM850
Thinkpad x60 tablet | 3GB RAM | Crucial M4 128GB
Amiga 500+, Commodore 64/128D

Permalänk
Skrivet av Blupparen:

Det var med recruit a friend.
OnT jag kan också ge ut scrolls! Skicka pm

på releease dagen gick det att använda scroll också.

Permalänk

skulle kunna ta en scroll

heftan@gmail.com

Visa signatur

|C2Duo E6750|Gigabyte P45-DS3|Ati 4850|Corsair 2GB|1*320 Samsung|2*160 Seagate|1*640 WD|Antec SonataIII|

Permalänk
Medlem

Pm:a för scrolls.

Character name & realm

eller

Battlenet email och namn

Visa signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* AMD 7800X3D* 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Permalänk
Skrivet av krythorian:

konstigt, för blizzard hade sagt att de inte skulle kunna få scroll

Visa signatur

i7 4770k @4.3GHz | Asus z87-pro | Asus 1080 | 16GB RAM | Samsung 840 Pro 256GB | 3TB HDD| Corsair RM850
Thinkpad x60 tablet | 3GB RAM | Crucial M4 128GB
Amiga 500+, Commodore 64/128D

Permalänk
Skrivet av Blupparen:

konstigt, för blizzard hade sagt att de inte skulle kunna få scroll

Fungerade för en i guilden i.a.f

Permalänk

Tackar för scrollet Blupparen.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av krythorian:

Ja, men inte kunde nu få någon munk. Du måste ha en character under level 80 på kontot redan när du slutade spela för att få en boostad till level 80!

ONT Så skickar jag gärna ut SoR och kan hjälpa till med lite startguld om så önskas.

Permalänk
Medlem

Funderar på att uppgradera till MoP med faktiskt, sitter på Cata och har väl inte spelat på ganska exakt 1år.
Om det är någon som vill skicka en SoR och få en mount eller vad det är som bonus så är min mail: jesperdahlberg400@hotmail.com

Visa signatur

Ryzen 3600 | RX6800

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperDa:

Funderar på att uppgradera till MoP med faktiskt, sitter på Cata och har väl inte spelat på ganska exakt 1år.
Om det är någon som vill skicka en SoR och få en mount eller vad det är som bonus så är min mail: jesperdahlberg400@hotmail.com

Skickade en till dig! Ha så kul

Permalänk

Om någon är intresserad av en SoR skicka då gärna ett pm så skickar jag det direkt

Visa signatur

CPU AMD R9 3900X MB Gigabyte X570 Aorus Pro
RAM Corsair Vengeance 16GB GPU Saphirre 5700XT Nitro+ SE
SSD NVMe WD Black SN750 x2 SSD Samsung 840Pro, Samsung 850Pro, Kingston A400
HDD HGST Deskstar 6TB, WD Green 2TB
Chassi Fractal Design Define R6 PSU Be Quiet Dark Power Pro 850w

Permalänk

Fuck. Råkade ta en 7 dagars trail på cata men nu såg jag att man skulle ha tagit en SoR istället. Tror ni blizz vill hjälpa eller är det kört?

Visa signatur

|C2Duo E6750|Gigabyte P45-DS3|Ati 4850|Corsair 2GB|1*320 Samsung|2*160 Seagate|1*640 WD|Antec SonataIII|

Permalänk

Är sugen på att börja lira WoW igen efter ett långt uppehåll. Har någon en SoR över får ni gärna skicka den. Tack på förhand.

Edit: Har fått en. Tackar!.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tony Clifton:

Är sugen på att börja lira WoW igen efter ett långt uppehåll. Har någon en SoR över får ni gärna skicka den. Tack på förhand.

Edit: Har fått en. Tackar!.

var det den jag skickade eller från någon annan? Hur lydde meddelandet du fick tillsammans med inviten?
(Nyfiken)

Permalänk
Skrivet av Hygglo:

var det den jag skickade eller från någon annan? Hur lydde meddelandet du fick tillsammans med inviten?
(Nyfiken)

Jag har fått två. En med meddelandet:

"Remember the good times in WoW? I do, so it's time to come back! Så att du ville ha en SoR på Sweclockers, :)"

och en med meddelandet:

" Where have you been? Come back to Azeroth!"

En av dem är från V8Dragster efter att jag skickade ett PM till honom och jag gissar att det är den senare (fast jag är inte helt säker). Jag tänker att det nog är mest shysst att använda den jag fick av V8Dragster eftersom jag bad honom direkt. Men jag är tacksam för båda och ser fram emot att komma igång med WoW igen efter ett långt uppehåll.

Permalänk
Medlem

Vill någon ha en Scroll så är det bara och skicka ett PM!

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk

Skicka ett pm till mig om någon vill ha

Visa signatur

10900k 5.4 GHZ | 64GB | RTX 3080 Strix | Asus Maximus Xll Apex |
8700k 5.0 GHZ | 16GB | RTX 3060 TI | Asus strix Z370-f |