Scroll of Resurrection

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av zerorepent:

Det tog en halvtimme för mig att få mejl vid 1400~ish tiden, men ja jag tror att tjänsten är lite överbelastad atm.

Måste vara det fortfarande inte fått...aja får hoppas att man får imorgon...

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Någon som vill ha en scroll of ressurection

Som titeln säger, om du vill ha en scroll skicka ett pm.
vad du får kan du läsa här:
http://www.mmo-champion.com/content/2670-Scroll-of-Resurrecti...

Visa signatur

[I9 10900K][Z490 Auros Master][32gb G.Skill 3600mhz CL16][RTX 3080 Auros Master]
Don't take life to seriously, you'll never escape it alive anyways.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Min polare skickade mig ett mail för att Ressurecta mig för ca 4-5 timmar sedan men har fortfarande inte fått mailet, någon som vet varför? kan det vara för att flera tusen använder den nya tjänsten?

Citat:

Why didn’t my friend receive my Scroll of Resurrection invitation?
Scroll of Resurrection invitations are sent out once per day to all qualifying accounts. Please allow 24-48 hours for your friend to receive the email. In order to qualify to receive or see the invitation, your friend must:

Have a Battle.net account before you send the invitation. The email address where you sent the invitation must match the email address of your friend’s Battle.net account.
Not have changed the email address of their Battle.net account after the invitation was sent.

Note: Be sure to complete any email address changes before you send a Scroll of Resurrection invitation. If either you or your friend change your Battle.net email address after an invitation was sent, you may lose invitations or rewards.
Have at least one World of Warcraft account that was inactive on or before March 4, 2012. This account must be in good standing (not banned or locked).
If your friend does not receive the email but meets the criteria above, ask your friend to check their spam and junk folders. Your friend can also log in to Battle.net Account Management and click on Referrals & Rewards > Scroll of Resurrection under their World of Warcraft account to view their invitation.

När min polare skickade till mig så fick jag inget mail, kollade på Battle.net under SoR och där låg inviten...

Visa signatur

oj oj oj

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

Dem blev lite rädda nu när SWTOR erbjuder trials.

Och Q1 slutar ju snart, måste ju får bra siffror

Tror dom sitter och skrattar åt swtor. Visst förlorade dom säkert ett antal spelare men tror dom flesta gått tillbaka till WoW.

Swtor på Eu är värsta kyrkogården så tror inte dom har speciellt många spelare kvar.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av vibe118:

När min polare skickade till mig så fick jag inget mail, kollade på Battle.net under SoR och där låg inviten...

Samma för mig o min polare
Låg under scroll of ress fliken för honom xD

Permalänk
Medlem

jag funtar på att börja lira igen. Skicka ett PM så aktiverar jag mitt wow lite senare ikväll... Orkar inte börja om från början, men vill fortfarande rerolla, så en ny level 80, hade suttit fint

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Skrivet av sQuille:

jag funtar på att börja lira igen. Skicka ett PM så aktiverar jag mitt wow lite senare ikväll... Orkar inte börja om från början, men vill fortfarande rerolla, så en ny level 80, hade suttit fint

Skickat ett PM till dig nu

Visa signatur

Dator 1|Fractal Design R3 Titanium|AMD Phenom 2 X6 1055T 2.8Ghz |Noctua NH-U9B SE2|Gigabyte GA-880GM-UD2H |Corsair 8GB 4x2GB XMS3 DDR3|AMD 7970| Chieftec750w| Intel 320 120GB SSD|
Servern|NZXT Lexa S |AMD Dualcore 3.1Ghz|Arctic Cooling Rev2 |Gigabyte DS3 |4x2 Crucial DDR2 667mhz |Nvidia GT 430|4x2TB Western Digital Green|Chieftec 400w|
"Try not. Do or do not, there is no try"

Permalänk
Medlem

Någon som vill ha Scroll Of Resurrection?

Skickar gärna en Scroll of Resurrection till någon som vill ha. Skriv real-id eller vilken mailadress som är kopplad till accountet i privat meddelande så skickar jag en invite.

Ni får en gratis lvl 80 och 7 dagars fri speltid, MEN måste betala för minst 30 dagars speltid!

Permalänk
Medlem

Nån som behöver en scroll? Skicka ett pm.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 5 3600 - ASUS ROG Strix B450-F GAMING, Socket-AM4 - Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB (2x8GB) - ASUS Radeon RX 5700 DUAL EVO OC - Corsair RM650x - Fractal Design Define C - Windows 10.
Server: SuperMicro X8DT3 - 2xIntel Xeon X5650 2.67Ghz - 64GB DDR3 ECC - Fractal Design Define XL - 3x4TB WD Red & 1x6TB WD Red - UnraidOS 6.8.0

Permalänk
Medlem

Jag kan skicka Scroll of Resurrection till den som vill ha. Skicka ett privat meddelande till mig. Du får en gratis lvl 80, 7 dagars fri speltid men måste betala för minst 30 dagar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naxah:

Skickar gärna en Scroll of Resurrection till någon som vill ha. Skriv real-id eller vilken mailadress som är kopplad till accountet i privat meddelande så skickar jag en invite.

Ni får en gratis lvl 80 och 7 dagars fri speltid, MEN måste betala för minst 30 dagars speltid!

Hej, du är registerad i mars 2012 ser jag.
Vill du förklara var jag MÅSTE betala minst 30 dagars speltid? Är det något du vinner på utan att berätta det?

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av astrob0y:

Hej, du är registerad i mars 2012 ser jag.
Vill du förklara var jag MÅSTE betala minst 30 dagars speltid? Är det något du vinner på utan att berätta det?

Han får en 'exklusiv' mount, som inom kort kommer finnas överallt.

Visa signatur

Citera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naxah:

Jag kan skicka Scroll of Resurrection till den som vill ha. Skicka ett privat meddelande till mig. Du får en gratis lvl 80, 7 dagars fri speltid men måste betala för minst 30 dagar.

Man MÅSTE inte betala för 30 dagar, man kan bara ta dom gratis 7 dagarna och sen strunta i det om det inte passar.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 5 3600 - ASUS ROG Strix B450-F GAMING, Socket-AM4 - Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB (2x8GB) - ASUS Radeon RX 5700 DUAL EVO OC - Corsair RM650x - Fractal Design Define C - Windows 10.
Server: SuperMicro X8DT3 - 2xIntel Xeon X5650 2.67Ghz - 64GB DDR3 ECC - Fractal Design Define XL - 3x4TB WD Red & 1x6TB WD Red - UnraidOS 6.8.0

Permalänk
Medlem

Skicka ett PM så fixar jag en SoR!

Visa signatur

|Fractal Design Arc Mini|RadeonHD 7970 DCUII|Intel Core i5 2500K @ 4,5GHz|Asus MAXIMUS V GENE-VZ| |Custom Vattenloop | G.Skill Ripjaws 16GB @1600Mhz | Corsair 1200i|
| 2x Samsung 830 Series 256GB @Raid0 + 2TB Extern |

Permalänk
Medlem
Skrivet av astrob0y:

Vill du förklara var jag MÅSTE betala minst 30 dagars speltid? Är det något du vinner på utan att berätta det?

Ja jag får en mount, men dealen ser ut så att spelaren ska betala för 30 dagar. Och det är väl inte särskilt mycket?

Permalänk
Medlem

Någon som har en SoR att skicka idag? Pm så skickar jag info. Tack på förhand

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
64gb Corsair cl30 6000mhz
MSI MAG B650 Tomahawk WiFi
Sapphire RX 7900 XTX
Acer 32" Predator XB323QKNV 4K

Permalänk
Medlem

Kan fixa SoR om nån vill ha

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Avstängd

Går det att spela ifrån Thailand mot EU servrarna? utan att använda en proxy tjänst? isåfall är jag intresserad av en SoR helt klart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vimes:

Går det att spela ifrån Thailand mot EU servrarna? utan att använda en proxy tjänst? isåfall är jag intresserad av en SoR helt klart.

Tjena,

Tror det ska funka, borde det. PM:a mig med din email som du har WoW accet på så skickar jag dig en SoR.

/Molo

Visa signatur

| 3700X | B450 Mortar Max | 2070 Super | AX860 | GL850 & UL650 |

Permalänk
Medlem

Hallådär!

Skänker gärna bort en SoR, bara skriv ett PM med eran email och namn så fixar jag!

Permalänk
Medlem

Som Ghora ovan så har även jag en SoR att skänka
Dra iväg ett pm med din mail du har bundet till ditt battle-net acc, så hör jag av mig när det är skickat.

Visa signatur

🎮 → Ryzen 7 3800X • GeForce RTX 2080 SUPER
• 16GB DDR4 • ASUS ROG Strix B450-F GAMING
🖥️ → LG 34GK950F - 34" Curved 144hz 21:9 QHD
🎧 → Philips Fidelio X2 / 🎤→ Svive Hydra
🖱️ → Glorious Model D / ⌨️ → Ducky One 2 TKL

Permalänk
Avstängd

Kan skicka ut 10scrolls här/day, så bara att skicka ett PM så hookar jag upp åt er, samt vilken server och faction ni vill rerolla på! :>

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Skrivet av Naxah:

Ja jag får en mount, men dealen ser ut så att spelaren ska betala för 30 dagar. Och det är väl inte särskilt mycket?

Spelaren har ingen som helst skyldighet att betala för 30 dagar.
Han får 7 dagar att prova-på, vill han inte fortsätta sen behöver han inte det.

Jag skänker gärna scrolls om det är någon som behöver, och jag är inte kåt på mounts så vill ni inte fortsätta är det bara sluta
PM ifall nån är intresserad.

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Medlem

Fick en scroll på mailen idag jag med.
Skicka PM om någon vill ha. No strings attached.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem
Skrivet av boris_vodka:

Fick en scroll på mailen idag jag med.
Skicka PM om någon vill ha. No strings attached.

Kan ja få en?

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk

Bjussar på scrolls jage med om nån vill ha, no strings här heller, bryr mig inte om mount.

Visa signatur

Define S | Seasonic Focus Plus 850w | Asus TUF Gaming X670E-PLUS | AMD 7800X3D + Noctua NH-D15 | 2x16GB GSkill DDR5 6000Mhz | Asus RTX 4070 TUF OC | Samsung 980 PRO 2TB | iFi Audio Zen Dac Signature + iFi Audio Zen Can Signature 6XX Amp | Sennheiser HD650 + Elgate Wave:3 | Acer XB271H | Dell U2412M

Permalänk
Avstängd

Skickar ut Scroll of Resurrection!

Hejsan.

Tänkte att jag skulle contributa med scrolls till alla som vill ha. Jag kan skicka ut 10stycken om dagen till er.

Information gällande vad Scroll of Resurrection gör finnes här; http://eu.battle.net/support/en/article/scroll-of-resurrectio...

No strings attached. Skickar till vilken server som helst, samt faction.
Struntar i om ni köper Playtime eller inte. Tänkte bara göra en snäll sak.

Information som jag behöver ifrån er;
Email till ditt battle.net/Real ID.
Namnet battle.net står på.
Vart du vill ha karaktären, samt vilken faction.

Jag meddelar er när det är skickat.
Om jag inte skulle ha några kvar för dagen, så skickar jag dagen efter.

Ps. Blizzard har haft lite problem med att leverera mail om att ni har fått invites. Gå in på ert battle.net, sedan på accountet ni vill ha Resurrectat, klicka på Rewards&Referals, välj Scroll of Resurrect. Om ni tittar till vänster, så står det "invitations" - där finns det current invites. Ds.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

hur länge måste ditt konto ha varit inaktivt för att detta skall funka ?

Visa signatur

Nzxt H2 | intel core i5 2500k | Radeon HD 6970 2gb | CM slientpro 700w | msi p67-c45 | Corsair xms3 8gb 1600 | Ocz agility sata 3 60gb | Caviar green 2tb 7200rpm | Benq 24" Full HD

Permalänk
Skrivet av Pomppe:

hur länge måste ditt konto ha varit inaktivt för att detta skall funka ?

3 månader har jag för mig

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av _MmattiasS_:

3 månader har jag för mig

Skickades från m.sweclockers.com

En månad! Var 3 månader förr tror jag.