Köpa IDE-Hårddisk

Permalänk
Medlem

Köpa IDE-Hårddisk

Hej
Jag undrar om det finns någon butik/hemsida som säljer billiga IDE-hårddiskar. Fö de jag ha hittat ät dyra och jag behöver inte så mycket utrymme. Den är till en gammal dator jag hittade hemma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av greenhh:

Hej
Jag undrar om det finns någon butik/hemsida som säljer billiga IDE-hårddiskar. Fö de jag ha hittat ät dyra och jag behöver inte så mycket utrymme. Den är till en gammal dator jag hittade hemma.

begagnat är det nog som gäller du ska ha såna gamla grejer.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Inaktiv

Prisjakt.

Permalänk

kolla blocket och tradera, borde finnas rätt många gamla diskar för fickpengar

Visa signatur

3570K, MSI Z77A-GD65, GTX670 WF3 OC, 16GB DDR3@1600MHz

2600x, ASUS ROG STRIX B450-F GAMING, GTX1070Ti, 16GB DDR4@ 2666MHz

Permalänk
Medlem

kolla blocket och marknaden här inne ? ??

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk
Hedersmedlem

Om datorn är av någorlunda modernt snitt kanske en sådan här PATA-SATA adapter som var populära för några år sen kan fungera? På ebay.co.uk kan man få tag i det. Men billigast är nog att du får tag i någon begagnad disk.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Tack för hjälpen, jag får leta och se om jag hittar någon.