Permalänk
Medlem

Kommer det nån mer update?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Nu får det allt bli en update :)!

Permalänk
Medlem

Update update update!
Lägg ungen åt sidan nu och visa oss hur det går!

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk

Kom igen nu Tommy!

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem

Tänk på att han håller på med en flytt så tror inte att han kan vara inne direkt så mycket samt hålla på med sin hobby :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Troberg:

Tänk på att han håller på med en flytt så tror inte att han kan vara inne direkt så mycket samt hålla på med sin hobby :/

Allting handlar om hur man prioriterar och VÄLJER att göra!
Nejmen, skämt åtsido.

Ta den tid du behöver bara du lovar att bli klar i år!

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forbidden:

Allting handlar om hur man prioriterar och VÄLJER att göra!
Nejmen, skämt åtsido.

Ta den tid du behöver bara du lovar att bli klar i år!

låter lite som henry ford som sa "du kan få bilen i vilken färg du vill, bara den är svart"

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem

Dog det här projektet helt eller?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Dog det här projektet helt eller?

Det kommer nog tillbaka senare.
Tror han gjorde ett klokt val och valde familjen istället för det här projektet just nu

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

tror proj. är dött

blir något nytt sen säkert

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk

Tror nog XroO får priset som årets troll iallafall, lägger ut feta bilder med värsta idén och teasar oss nåt så sjukt sen väljer han att inte fortsätta när allting är som mest spännande

Permalänk
Medlem
Skrivet av järnnäsan:

Tror nog XroO får priset som årets troll iallafall, lägger ut feta bilder med värsta idén och teasar oss nåt så sjukt sen väljer han att inte fortsätta när allting är som mest spännande

Tommy väljer att prioritera familjen före sin hobby och det har all rätt att göra utan att bli hånad eller bli kallad för någonting!
Lägg ner detta nu och sköt ert istället!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

Tommy väljer att prioritera familjen före sin hobby och det har all rätt att göra utan att bli hånad eller bli kallad för någonting!
Lägg ner detta nu och sköt ert istället!

Du får dock hålla med om att han gjorde oss nördar här på SweC lite besviknac, självklart gjorde han rätt som prioriterade familjen.
Hur går det med ditt projekt som ar hållt på i några antal månader nu, jag är sugen på choklad!

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LTsm:

Du får dock hålla med om att han gjorde oss nördar här på SweC lite besviknac, självklart gjorde han rätt som prioriterade familjen.
Hur går det med ditt projekt som ar hållt på i några antal månader nu, jag är sugen på choklad!

Det är något alla får leva med...han kommer att komma mer ett extremare bygge när allt blivit bättre så det är bara att hålla tummarna...
Jag gör faktiskt desamma... Har några saker jag måste få bukt på och sen kan jag fortsätta igen

Permalänk
Hedersmedlem

Även jag ser gärna en uppföljning i det här projektet men förstår om TS har andra prioriteringar. Tänk på våra regler om ni ska svara i tråden, jag har den på bevakning så åter till topic nu.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Ingen av bilderna syns!!!!!!!!!!!!!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem

Det här är anledningen till att jag tycker man ska vara i princip klar med projektet innan man lägger upp en fet tråd och får upp allas förhoppningar. Inget ont till TS men man vet aldrig vad som kan hända, och det är ju en besvikelse både för oss och XrOo när visionen inte fulllföljs. Nu är det inte hans fel, men det är ju egentligen oväsentligt. Huvudsaken är att projektet bara dött ut och många har blivit besvikna pga det. Så till övriga med projektdrömmar, det är säkert askul och motiverande att uppdatera och få feedback under projektets gång, men risken finns ju alltid att något kommer i vägen, alternativt att det går 6-7 månader och det fortfarande inte är slutfört *host*chocolate *harkel*temptation*host*

Permalänk
Hedersmedlem

Låser tråden tills vidare då den verkar död.

Skulle TS vilja ha den upplåst är det bara att höra av sig.

*Låst*

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.