Byte från east till west, League of Legends

Permalänk
Medlem

Byte från east till west, League of Legends

Hello!

Det är så att jag har funderat på att byta från east till west på LoL, då många av mina vänner lirar på west. Men grejen är ju då att då måste jag göra ett nytt account och får då börja om från början, annars kan jag betala rp för att få byta och behålla alla statsen men det är jag inte sugen på. Jag undrar då om det är värt? Eller finns det ett annat sätt??

Lär dessutom tillägga att jag är väldigt trött på alla ryssar och polaker som vägrar prata engelska...

Visa signatur

*Gamingdatorn=Cooler Master Storm Scout|Gigabyte GA-EP45-DS3|Intel Core 2 Quad Q6600 3,7 GHz|4GB DDR 2 800Mhz|EVGA GTX 570 |Windows 7 64-bit Professional|Logitech MX 518|Siberia Steelseries V2| Iphone 3GS |:)
*LaptoppeP=Lenovo Thinkpad|Intel Core i3-2310M 2,1GHz|4GB ram Minne|

Permalänk
Medlem
Skrivet av CRIFF:

Hello!

Det är så att jag har funderat på att byta från east till west på LoL, då många av mina vänner lirar på west. Men grejen är ju då att då måste jag göra ett nytt account och får då börja om från början, annars kan jag betala rp för att få byta och behålla alla statsen men det är jag inte sugen på. Jag undrar då om det är värt? Eller finns det ett annat sätt??

Lär dessutom tillägga att jag är väldigt trött på alla ryssar och polaker som vägrar prata engelska...

Jag bytte till west nyligen kunde inte stå ut längre med ryssarna och allt oprovocerat flame. Om du gjorde ditt account innan LoL införde det nya server systemet så har du en gratis transfer till valfri server.

Jag utnyttjade gratis transfer men i min mening är det värt att betala för. Pingen är dessutom lika som på East så inget att oroa sig över.

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04