Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2011

Xbox 360 Reciever till PC?

Tjena, jag vill köpa en Wireless receiver till min 360 kontroll så fort som möjligt

Dock vet jag att det finns att som som t.ex http://shop.01media.com/info.asp?ProductID=38518

Men jag har en stark känsla att det är "kina skit".. Jag vet att om man köper en sån receiver med handkontroll idag så får man en svart ist för vit och CD skivan är normalstor:P

Men nu kan det vara så att den som jag länka kanske är bra kvalitet? isf så säg gärna till, men som sagt jag lägger hellre till pengar och köper rediga saker ist för "kina skit" som går sönder efter en kort tid

Ni som har redan köpt nån liknande så får ni gärna skicka en länk och skriva om den håller måttet

Mvh

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2010

Dator || H440 Black Edition || Asus ROG MaximusVII || i7 4790K @ 4.5GHz, Noctua NH-D15 Kylare || MSI GTX 980ti Gaming 6GB || 16GB G-Skill 1866 1.5v || Corsair RM 850W || Samsung EVO 256GB, Crucial M4 256GB ||

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2011

Haha kanske får köpa den iaf, nu när dom ändå hade sänkt priset^^ men en extra kontroll är väl aldrig fel antar jag xD

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Feb 2002

jag köpte en sådan som du länkar till fast ifrån Ebay
och den fungerar hur bra som helst.
Tror jag betalade 75 kr för den.

I min värld är det ofta redan för sent, det är fullt av brända skepp och raserade broar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Jun 2008

Jag köpte nyligen 2 stycken 360 handkontroller då jag fick tag på ett xbox 360 billigt. När jag kollade upp priserna så såg jag att de trådlösa handkontrollerna designade till pc (egentligen exakt samma handkontroll som till xbox men med en medföljande usb mottagare) kostade lika mycket som de vanliga trådlösa handkontrollerna till datorn och jag köpte därför två sådana. De kostade 300:- styck och för den summan får du ju även en dosa på köpet så det skulle jag satsat på om jag vore dig!

(kan även tänka mig att sälja en mottagare för 100:- + frakt) om du skulle vilja det, men vill du ha garanti och allt sådant så är ju ett köp på produkten någon annan länkade i denna tråd ett givet köp, enbart 300:-