Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2010

Katolska kyrkan

Tjena Sweclockers! Har en grej som ska skrivas över lovet och har fastnat på en fråga, hittar inte så möe vettigt på internet.

Vad anser katolska kyrkan om skilsmässa?

Skulle vara schysst med något vettigt och bra svar / J

Chassi: Antec P280 Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD, 2TB WD Black CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W Brännare: Samsung 22X Surfplatta: iPad 16gb Wifi Mobil: Samsung Galaxy S6 Edge
P280 Crossfire Citera för svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
ö
Registrerad
Sep 2004

http://en.wikipedia.org/wiki/Catholic_Church

Ledtråd, det står nånstans på denna wikipedia länk

assrock!! hehe

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2010
Skrivet av zwelegacy:

http://en.wikipedia.org/wiki/Catholic_Church

Ledtråd, det står nånstans på denna wikipedia länk

Visste nog att någon skulle länka nåt på engelska, orkar nog inte läsa det nu när jag är lite små trött :S

Chassi: Antec P280 Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD, 2TB WD Black CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W Brännare: Samsung 22X Surfplatta: iPad 16gb Wifi Mobil: Samsung Galaxy S6 Edge

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Jul 2001
Skrivet av juckeyy:

Visste nog att någon skulle länka nåt på engelska, orkar nog inte läsa det nu när jag är lite små trött :S

Läs det i morgon då, när du sovit ut!

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur?
PC
HTPC
Mediaspelare

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Feb 2009
Skrivet av juckeyy:

Så vi ska läsa det åt dig menar du?

Anything that can go wrong will go wrong.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
~
Registrerad
Aug 2005
Skrivet av juckeyy:

Ctrl + F, sen skriver du "divorce".

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2010
Skrivet av MarcusW:

Ctrl + F, sen skriver du "divorce".

Haha jag vet, engelska kan jag och jag vet att det heter divorce. Var bara jävligt trött igår.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Aug 2004
Skrivet av juckeyy:

Haha jag vet, engelska kan jag och jag vet att det heter divorce. Var bara jävligt trött igår.

Tips: Gör inte skolarbeten på lördagsnatten?

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2004

Hur klarade vi av skolan utan internet egentligen? Jag har helt glömt bort detta. Måste ju varit helt omöjligt.

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2004
Skrivet av Sentenced:

Hur klarade vi av skolan utan internet egentligen? Jag har helt glömt bort detta. Måste ju varit helt omöjligt.

Tycks mig minnas att man spenderade många och långa timmar på kommunens bibliotek....

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2002
Skrivet av Sentenced:

femtielva volymer av nationalencyclopedin.

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2010

Haha vi har en fet bok i skolan, men fick inte med mig den hem i fredags då jag hade en väska med andra saker + idrottskläder haha

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
ö
Registrerad
Sep 2004

Här har man slitit och letat en länk, åsså orkar du inte läsa den, är det tacken man får ! ?

assrock!! hehe

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2004
Skrivet av zwelegacy:

Här har man slitit och letat en länk, åsså orkar du inte läsa den, är det tacken man får ! ?

Min gissning är att om fem år så kommer kidsen inte ens nöja sig med att man googlar upp svaret utan kommer skrika att du ska fan ställa upp och formulera hela svaret i ett dokument åt denne.

"Amagad, vet du hur mycket jag har i gymnasiet ÄLLER! Jag har typ inte ens tid med min iphone lixom. Så måste jaaaaag skriva ett dokument med frågan bara för att duuu typ inte orkar ge mig svaret. Finns svaret inte som app?"

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"