Minecraft Admin med Erfarenhet!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2011

Minecraft Admin med Erfarenhet!

Hejsan!

Jag söker en person till som kan hjälpa till.. Det måste vara en mogen person kunna MASSOR om plugins bukkit och helst mycket om hemsidor. phpBB m.m jag kan en hel del sådant men kan inte göra allt själv. Så det är det du måste kunna, hör av er till mig. Jag vill bara ha seriösa eftersom servern ska bli stor 30-40 players inne ungefär. Om ni hjälper till med detta kommer ni få ranken Admin eller Mod, beror på jobb..

// Johan

Processor: Intel® Core i7-2600K Processor 3,4 ghz|ModerKort: Asus P8P67 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 580 1536MB TWIN FROZR II |Hårdisk (SSD): Corsair force SSD 120 GB |Minne: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL10 |Nätagg: Corsair TX V2 750W PSU |Hårddisk: Western Digital Caviar® Green 2TB |Cassi: Cooler Master HAF X Big Tower Svart | VattenKylning: Corsair H70 CORE Hydro Series CPU Kylare

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jan 2007

Jag hoppas du är medveten om att det är inte bara att starta en server, med en massa plugins etc, för att få en stor och seriös server.
Det krävs lite mer jobb än så.

Och varför gör du flera trådar om samma sak??

Hjälp mig tillbaka genom att citera mig.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2011

Jo jag vet.... Serverns Hemsida har jag köpt domän till och den kommer om 4 dagar Sedan är servern redan färdig hyrd.. 16 GB ram 100/100 lina och i7quad core 3,4 ghz så det är ingen skit..

Processor: Intel® Core i7-2600K Processor 3,4 ghz|ModerKort: Asus P8P67 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 580 1536MB TWIN FROZR II |Hårdisk (SSD): Corsair force SSD 120 GB |Minne: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL10 |Nätagg: Corsair TX V2 750W PSU |Hårddisk: Western Digital Caviar® Green 2TB |Cassi: Cooler Master HAF X Big Tower Svart | VattenKylning: Corsair H70 CORE Hydro Series CPU Kylare