Snackat med brud i norra sverige, bor i södra, värt det?

Permalänk

Snackat med brud i norra sverige, bor i södra, värt det?

--- inlägget raderat ---

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem

Bodde 50 mil från min första flickvän, totally worth it!

Finns det inte flyg till henne då?

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk

Jo finns de säkert. fast jag e lite flygrädd så åker nog hellre tåg Eller iaf flyg till sthlm finns ju. Men upp till sthlm tar ju bara knappt 5 timmar. Det är ju den biten efter som är dryg, iofs var det 2 timmar väntetid i sthlm. Men sen tar det 8 timmar (från sthlm och uppåt)

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk

beror väl på hur du är som person.
är du en sådan som kan lita på din flickvän, vill ha distans från henne(typ träffas några dar i veckan) osv, then go for it
annars kan det nog bli problem i längden.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twister86:

Har snackat med en tjej över internet som jag kommer bra överens med och verkar vara alldeles kanon. Problemmet e bara att hon bor i norra sverige och jag södra, alltså hon bor 15 timmar bort ifrån mig (med tåg)

Är det värt de och åka så långt över en brud? O åka upp till norra sverige om man kommer från södra?

Måste bl.a byta tåg i Sthlm , som jag aldrig varit i

Tips vad man kan göra tack !

Hade tjej i Helsingborg när jag bodde i Göteborg. Jag tyckte det lilla avståndet blev jobbigt efter ett tag. Dock var det på tiden som man var ung och dum(18år)så jag dumpade henne efter något halvår efter att jag började tänka mer på hur jobbigt allt kunde bli i framtiden.^^

Hade det varit något idag och jag träffade en tjej som jag klickat med så skulle nog inte avståndet spela så stor roll. Blir det seriöst så flyttar väl en på sig?

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Jag har en kollega som har varit ihop med sin snubbe i typ 10 år nu, och de har kört distans hela tiden. Lite olika avstånd under åren, men alltid distans. Och det funkar än idag. Sen har de ju inte så mycket sex, men det verkar ingen av dem bry sig speciellt mycket om. Men det är väl kanske där skon klämmer i längden för många.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Min först bodde i Nederländerna, höll ett halvår.
Min nuvarande bodde i Taiwan, flyttade hit efter ca 4 år = Win!

En jag jobbar med flyttar snart till Norrland och han är ju på, kan funka så I say go for it!

Permalänk
Medlem

Jag tycker du ska åka (om du seriöst funderar på det och har råd) så slipper du eventuellt ångra dig senare att du inte chansade;)

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Hur långt är det? Norra sverige för söderlänningar är väl typ gävle? Norra sverige är Umeå och uppåt imo

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

värt att testa iaf, i värsta fall har du skoj en stund och sedan går vidare

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Testpilot

Användaren har tagit bort sitt ursprungsinlägg så tråden har inte mycket kvar att diskutera, dessutom verkar ni inte kunna hålla er från att förolämpa varandra.

Tråd låst

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]