ASUS Radeon HD7970 DCII TOP OC

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2003

ASUS Radeon HD7970 DCII TOP OC

Hej,

Jag undrar lite om ni grabbar kan hjälpa mig med ett litet problem, frågan är hur jag ska koppla in ett ev. ASUS Radeon HD7970 3GB DCII TOP OC (HD7970-DC2T-3GD5) med min Apple Cinema LED Display som har en gjuten mini-display port (hane).

Är ju inte precis som om att mini-display porten finns på detta grafikkort som passar min skärm.

Ett alternativ är att köra ett XFX Radeon HD7970 3GB Dual Fan (FX-797A-TDBC) eller ett HD7970 ref design kort som har en mini-display port, och en liten mini-display port förlängnings sladd.

Alla råd är uppskattade.

-- [color="blue"]||[/color] ASUS P9X79 DELUXE [color="blue"]||[/color] Corsair Hydro H100 [color="blue"]||[/color] Intel Core i7-3930K 3,2GHz [color="blue"]||[/color] Corsair XMS3 Vengeance 16GB [color="blue"]||[/color] Corsair SSD 120GB Force GT [color="blue"]||[/color] OCZ Vertex4 256GB [color="blue"]||[/color] Gigabyte Radeon HD7970 OC [color="blue"]||[/color] Corsair AX760 [color="blue"]||[/color]Fractal Design Arc [color="blue"]||[/color] Cinema LED 27" [color="blue"]|| [/color] --

-- [color="blue"]||[/color] MacBook Pro 13" [color="blue"]||[/color] Cinema LED 27" [color="blue"]||[/color] --