Mionix 3200 "Macro Settings" Vad i trollskogen är det?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2011

Mionix 3200 "Macro Settings" Vad i trollskogen är det?

Tjenare!
Jag har införskaffat mig en Mionix 3200 och den äger! Den e skön som fanken! Dock så har jag sjukt långa fingrar o stora händer så att mitt lillfinger får inte plats på musen så jag får ha handen längre bak så att den får plats.

I alla fall! Dagens ämne var det hära "Macro Settings" som finns i programvaran till musen. det står "Macro Settings" också kan man trycka "New" och "Start Recording" Så jag tror det har nått med mus klickningar osv, sen såg jag att när man ska ställa in alla knappar så kunde man sätta dom på en macro, men är det typ att det ska hända nåt speciellt när man trycker på den?
Tack på förhand

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Dec 2007

Ett macro är en följd av instruktioner. Man kan med en knapp automatiskt köra en följd av instruktioner.
Du kan alltså välja att skapa "New macro" och sedan "Start record" och spela in ett antal händelser du vill ha utförda.

Windows 10 Pro x64 | Zalman HD160XT Plus | Fractal Design 800W | AMD Ryzen 7 1800x | Asus Crosshair VI Hero | Corsair Vengeance LPX 3200MHz 16GB | ASUS Radeon R9 290 4.5GHz | Samsung SSD M.2. 960 Pro. 1TB | Philips Brilliance 40" BDM4065

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2011
Skrivet av Waxinator:

Ett macro är en följd av instruktioner. Man kan med en knapp automatiskt köra en följd av instruktioner.
Du kan alltså välja att skapa "New macro" och sedan "Start record" och spela in ett antal händelser du vill ha utförda.

Aha! Smart!