Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2010

O-rings för tangentbord

Någon som råkar veta om det finns sådana här att köpa här i Sverige?

Trädvy Permalänk
Tangentbordskonnässör
Plats
Örebro
Registrerad
Sep 2005

Finns liknande på maxfps.se, men de e ju softlanding pads.
Vill du ha o-ringar så gå till biltema, finns massvis och det kostar ingenting, du behöver inte köpa det via en datorsida då det är helt vanliga o-ringar till överpris från datorsidor.

Värt att tänka på är att du kommer få mkt kortare slaglängd på tangenterna med o-ringar, vilket kommer göra känslan helt annorlunda på tangentbordet, själv gillade jag det inte och slet bort dom efter några dagar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av huttala:

Finns liknande på maxfps.se, men de e ju softlanding pads.
Vill du ha o-ringar så gå till biltema, finns massvis och det kostar ingenting, du behöver inte köpa det via en datorsida då det är helt vanliga o-ringar till överpris från datorsidor.

Värt att tänka på är att du kommer få mkt kortare slaglängd på tangenterna med o-ringar, vilket kommer göra känslan helt annorlunda på tangentbordet, själv gillade jag det inte och slet bort dom efter några dagar.

Jo, jag är helt klart medveten om det. Tänkte det vore intressant att pröva bara då tjejen skulle uppskatta det när hon ska sova.

Trädvy Permalänk
Tangentbordskonnässör
Plats
Örebro
Registrerad
Sep 2005

Dåså, bara ta med en av dina tangenter till biltema och kolla om det finns några o-ringar som passar till dem.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mancave
Registrerad
Maj 2007

Med dessa kan du även fisa hur högt du vill utan konsekvenser, så länge det inte luktar borde du inte råka ut för något blåsväder

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT