Sweclockers fredagspanel i mobilen?

Permalänk
Medlem

Sweclockers fredagspanel i mobilen?

Hej alla swecs!

Har kommit på att det perfekta tillfället att titta på fredagspanelen är i mobilen på väg till jobbet. Problemet är doc att det inte finns någon täckning på pendeltågen, så att streama är inget alternativ Har klurat flera gånger på en lösning men telefoner har aldrig varit min starka sida. Har en HTC Sensation XL och det jag vill ha hjälp med är ett bra sätt att kunna lägga över Fredagspanelerna som en fil - så slipper jag streama och kan titta utan bufferipuff!

Tacksam för alla svar och tips!

Mvh

Visa signatur

PC: Phanteks Enthoo Evolv X - Asus Z690 Prime - i9-12900K - Asus ROG Ryujin 360mm - 32GB Corsair Vengeance @5600Mhz - Intel Arc A770 LE 16GB - ROG Thor 850W

Permalänk
Medlem

Youtube Downloader

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

Youtube Downloader

Skickades från m.sweclockers.com

Säger det samma. Vet ej om det bryter mot några regler (upphovsrätt eller så) så länkar inte men det är bara att googla så hittar du hur man gör

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Just jäklar!
Det ska jag testa Tack!

Visa signatur

PC: Phanteks Enthoo Evolv X - Asus Z690 Prime - i9-12900K - Asus ROG Ryujin 360mm - 32GB Corsair Vengeance @5600Mhz - Intel Arc A770 LE 16GB - ROG Thor 850W

Permalänk
Medlem

Annars kanske det är ett tips till Sweclockers att lägga upp sina avsnitt som podcast på iTunes.
Det är säkert någon som tagit upp detta redan. Eller så kanske det redan finns.
Men det är ett tips!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |