Permalänk
Medlem

CS: GO beta key

Hej

Jag letar efter en cs:go beta key. Den som känner sig generös på gjärna skicka den i ett PM. Jag skulle vara extremt tacksam till den personen som kan ge mig en beta key.

Tack

// mumin29 aka Fredrik

Visa signatur

-NOOK- -TABOR-

Permalänk

Jag också, tar gärna emot!

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Medlem

Jag också!!!!!! Snälla ge mig nycklar till alla betor för jag tycker det äger!!!!! Snälla!!!!!!!!

Permalänk
Medlem

Tror dock inte folk ger bort bara sådär, eftersom det finns folk som köper betakeys:)
Men det kan ju vara värt ett försök:)
Jag bugar och tackar till den som skickar till mej(a)

Visa signatur

Fractical Design R3, ASUS P8z68, Intel Core i5 2500k, GeForce gtx 560ti, Corsair Vengeance 8gb 1600mhz, Corsair TX 750w

Permalänk
Medlem
Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk

Någon som fick en i surveyn som skulle vilja dela med sig?

Permalänk
Medlem

Alla som blir invited genom surveyn får en extra nyckel de kan ge bort

Någon som har en

Permalänk
Medlem

Någon vänlig person som vill dela med sig av en nyckel till mig? Fyllde i den där surveyn för flera veckor sen men har inte fått någon nyckel.

Permalänk

Kan man trade'a den via steam som med andra spel?

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Medlem
Skrivet av lucifer579:

Kan man trade'a den via steam som med andra spel?

Det går utmärkt, om du har fått CS:GO som gift av någon eller av surveyn.

Edit: Tar gärna en key om någon har över ^^

Permalänk

Hm, har redan gett bort min till en vän för länge sen.
Har dock en själv.
mEN DEN använder jag själv!

Visa signatur

CITERA för svar!

CPU: Athlon X4 630 GPU: Asus 560 Ti DirectCU II Nätagg: Corsair 650 TX Hårddisk: Western Digital Caviar SE 500GB RAM: Corsair Vengeance 8 GB Moderkort: Asus M5A78L LE

Permalänk
Medlem

Vem tar inte emot en gratis CS:GO nyckel?

Kan gärna ta en nyckel av någon generös svensk klockare

Visa signatur

Chassi:Phanteks Enthoo Evolve | Moderkort: Asus Matx | SSD: Crucial m4 128Gb, Samsung 256Gb | CPU: Intel Core I5 9600k | Kylning:Noctuna NH-U12S | Ram: Corsair Vengeance 16GB | GPU: Gigabyte 2080ti | PSU: Corsair RM750 80+ Gold | Skärm: 27GL| Lur: Motorola Edge 30 Pro

Citera för respons!

Permalänk
Skrivet av omen:

Det går utmärkt, om du har fått CS:GO som gift av någon eller av surveyn.

Edit: Tar gärna en key om någon har över ^^

Aha okej.
Jag fick min av en polare som lyckades plocka den på dreamhack i sommras.

Annars hade jag med glädje gett bort skräpet.

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Medlem
Skrivet av hejhej231:

Hm, har redan gett bort min till en vän för länge sen.
Har dock en själv.
mEN DEN använder jag själv!

Vad tycker du om spelet? Är det någon att hurra för?

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Skrivet av BlommaNN:

Vad tycker du om spelet? Är det någon att hurra för?

Nja, inte just nu.
Men då måste man komma ihåg att det är betan.
Personligen tycker jag just nu att Cs 1.6 är bättre, men vi får se senare. CS: Go kanske blir bättre! Just wait and see.

Visa signatur

CITERA för svar!

CPU: Athlon X4 630 GPU: Asus 560 Ti DirectCU II Nätagg: Corsair 650 TX Hårddisk: Western Digital Caviar SE 500GB RAM: Corsair Vengeance 8 GB Moderkort: Asus M5A78L LE

Permalänk
Medlem

Jo, en CS:GO Beta key vore inte fel,
får hoppas någon känner sig snäll
och kunna ge en key

Visa signatur

l Antec Three Hundred l Corsair CX 600W l 2x4+2x2=12 gb 1600mhz
l XFX Radeon HD 6950 2Gb l Gigabyte GA-990XA-UD3 l AMD Phenom II x6 3,2ghz
l Noctua NH-U9B SE2 l Verbatim 120Gb ssd l 1tb 7200rpm

Permalänk
Medlem

kan en som ALDRIG kört CS förut köpa detta spel , eller är det rekommenderat köpa cs eller css nu och testa innan ?

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem
Skrivet av brajonk:

kan en som ALDRIG kört CS förut köpa detta spel , eller är det rekommenderat köpa cs eller css nu och testa innan ?

Skulla tro du kan börja på CS:GO direkt.
Enligt mig så är alla CS helt olika spel, de som kanske var duktiga
på 1.6 kanske inte är såbra i CSS osv.
Man kommer lära sig då man spelar

Visa signatur

l Antec Three Hundred l Corsair CX 600W l 2x4+2x2=12 gb 1600mhz
l XFX Radeon HD 6950 2Gb l Gigabyte GA-990XA-UD3 l AMD Phenom II x6 3,2ghz
l Noctua NH-U9B SE2 l Verbatim 120Gb ssd l 1tb 7200rpm

Permalänk
Skrivet av brajonk:

kan en som ALDRIG kört CS förut köpa detta spel , eller är det rekommenderat köpa cs eller css nu och testa innan ?

Detta är antagligen det mest noobvänliga CS hittills.

Sen så ber jag också om en key om någon har en över. Tackar i förväg!

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Avstängd

Instämmer med att alla cs är olika, är du nybörjare kan nog source eller go vara en lättare början, 1.6 måste man kämpa sig ganska väl för att bli duktig .. tycker jag iallfall..

Tycker Go hade för mycket krimskrams, men så är det nog alltid när man är ett fan och nytt kommer .. man höjjer alltid ett ögonbryn till vissa saker
Molotovsen kanske dom kunde uteslutit i min åsikt:/

Permalänk
Skrivet av Distilled:

Instämmer med att alla cs är olika, är du nybörjare kan nog source eller go vara en lättare början, 1.6 måste man kämpa sig ganska väl för att bli duktig .. tycker jag iallfall..

Tycker Go hade för mycket krimskrams, men så är det nog alltid när man är ett fan och nytt kommer .. man höjjer alltid ett ögonbryn till vissa saker
Molotovsen kanske dom kunde uteslutit i min åsikt:/

Enligt mig så sitter allt i handen och hur du aimar, åtminstone i 1.6 och source, kan du aima tar det inte mer än en dag att lära sig olikhet i hitbox med mera. Samma spelstil krävs. Nu har de ju även fixat så bunnyjump funkar vettigt i source, vilket är bra.
Men GO har inte alls samma känsla som någon av dem.

De skulle istället fixa så att Source blev bättre (har iofs blivit bättre). Men source är enligt mig ett mycket kompetent lir som skulle kunna bli next:gen istället för 1.6 som är allt för gammalt just nu. In fact, så förvånar det mig att det aldrig blivit någon hit med sourceturneringar!

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Avstängd

Tycker okså som du säger, greppa tag i source vore ju lite mer galant .. har själv gått över helt nu till source och njuter faktist till fullo av mina timmar som dras ifrån dagarna till spelet

Permalänk
Medlem
Permalänk

Fick en CS GO beta nyckel idag som gift och förmodar jag själv har en då, men har inte steam ett ställe man kan trada eller sälja*?

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO

Permalänk
Medlem
Skrivet av toxicstone:

Fick en CS GO beta nyckel idag som gift och förmodar jag själv har en då, men har inte steam ett ställe man kan trada eller sälja*?

När man chattar med en vän på steam så finns det ett ''Invite to Trade'' alternativ iallafall.

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk
Skrivet av Razec:

När man chattar med en vän på steam så finns det ett ''Invite to Trade'' alternativ iallafall.

Nu är saken såhär att var är min nyckel? fick ju en pop up om att ge bort spel i present och inviten ligger i gäst pass men var är min egna? vad jag förstår av texten så menar dem att det är roligare att spela två osv, men htitar som sagt inte min egna.

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insanity92:

Detta är antagligen det mest noobvänliga CS hittills.

Sen så ber jag också om en key om någon har en över. Tackar i förväg!

Verkar som alla spel börjar bli lite för noob vänliga:/

Visa signatur

Jag har T igen!:D
Citera tack!

Permalänk
Medlem

skulle inte beta testet börjat typ i oktober ?

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Taggad som bara den på att testa CSGO. hoppas att folk börjar lira PCW igen x)
(cs 1.6 är för gammalt nu imo)

Permalänk
Skrivet av adfi:

Taggad som bara den på att testa CSGO. hoppas att folk börjar lira PCW igen x)
(cs 1.6 är för gammalt nu imo)

Jao, hoppas många kommer pracca och lira turneringar/ladder. Behövs verkligen någon nytt FPS inom e-sporten nu. Förbannat sugen på att testa detta lir jag med.. men jag är lite rädd för att hitboxes kommer vara fucked up... men det återstår att se.

Visa signatur

Walk the streets, what do I see, Shit on legs approaching me!