Installera GTA IV Piratkopierad version med egen CD-Key..

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2011

Installera GTA IV Piratkopierad version med egen CD-Key..

Tjena, nu tänkte jag kolla med er om det går att blanda min CD-key med Nerladdat version av GTA IV.. Grejjen är att jag har liksom GTA IV (köpt) och då undrar jag om det går att blanda min egna CD-Key med den nerladdade versionen av spelet? Så jag inte blir bannad eller nåt liknande..

Varför jag undrar? För att jag har ingen DVD läsare och jag bor i skogen och då har jag bara 2 Mbit/s, så att ladda ner ifrån Windows live saken går inte så jätte bra.. :/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2010
Skrivet av omg296:

Tjena, nu tänkte jag kolla med er om det går att blanda min CD-key med Nerladdat version av GTA IV.. Grejjen är att jag har liksom GTA IV (köpt) och då undrar jag om det går att blanda min egna CD-Key med den nerladdade versionen av spelet? Så jag inte blir bannad eller nåt liknande..

Varför jag undrar? För att jag har ingen DVD läsare och jag bor i skogen och då har jag bara 2 Mbit/s, så att ladda ner ifrån Windows live saken går inte så jätte bra.. :/

Ja det funkar då du laddar ner själva spelet men aldrig crackar det vilket man måste. Har själv gjort så med bland annat bc2

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2010

Det går, om du får tag i en piratad version som låter dig skriva in en nyckel, dessa brukar som sagt vara ganska ovanliga.

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus R9 290 OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |
NAS 40TB: 8x3TB RAIDz2 | 4x4TB RAIDz1 | ASRock C2550D4I | 32GB ECC RAM | FreeNAS |
LJUD: M-Audio BX8 D2 | ATH-M50 | Focusrite Scarlett 2i2 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kågeröd
Registrerad
Nov 2008

Trodde innehav om piratkopierat material och snack därom bröt mot reglerna...

"§ 7 Piratkopiering
Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ."

Corsair Crystal 460 RGB - Cooler Master V1000 - Aorus X370 Gaming K7 - Ryzen 5 1600 - Corsair 3000MHz - Samsung 960 EVO 256GB - Noctua D-14 - KFA2 Geforce GTX 1070Ti EX 8GB

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Sep 2008
Skrivet av Fidel Castro:

Trodde innehav om piratkopierat material och snack därom bröt mot reglerna...

"§ 7 Piratkopiering
Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ."

*Tråd låst*
Som sagt.

Nya Projektet!
Snowy Winter Min flickr
FRAKTFRITT: inet.se FRAKTFRITT: alina.se
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.