Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012

Naga problem

fick idag ett rätt skumt och väldigt irriterande problem med min razer naga :/

själva musen och knapparna funkar fint men vänster klicken buggar, ibland reagerar den inte alls, ibland reagerar den normalt alltså singelklick och ibland dubbelklickar den fast jag bara trycker på knappen en gång :/

någon som känner igen problemet? svar uppskattas!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Fjugesta
Registrerad
Aug 2005

Läs mitt svar i denna tråd #12004978
för lite mer info och hur du felsöker lite enkelt.

Den ABSOLUT viktigaste delen i en dator är NÄTDELEN varför spara 200-300:- och ta en chans på att dina nya dator delar för x antal tusen ska hålla?????????
Den hemliga polisens anfader, Armand Jean du Plessis de Richelieu a.k.a. Cardinal-Duc de Richelieu, sa en gång så här om sitt arbete... "Ge mig sex rader skrivna av den hederligaste man som finns och jag ska hitta en förevändning i dem att hänga honom."

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2011

Kan vara utsliten brytare, min gamla mus (ace skräp) dubbelklickade också lite när den ville.

Citera.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av grizzly666:

Läs mitt svar i denna tråd #12004978
för lite mer info och hur du felsöker lite enkelt.

hmm okej, jag har garanti kvar på den tror du man skulle kunna reklamera den?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Småländska Skogarna
Registrerad
Apr 2010
Skrivet av Glumox:

hmm okej, jag har garanti kvar på den tror du man skulle kunna reklamera den?

Självklart kan du det om det visar sig vara en sliten brytare. Testa dock en annan mus innan du gör dig besväret att göra en RMA för att vara på den säkra sidan :). Gudomlig mus i övrigt, en annan har bunkrat upp med 4st(5 med den som används atm) Naga på rean netonnet hade :).

| Enthoo Primo | i7 6700K | GTX 1080Ti | ASUS Z170 Pro Aura | HyperX DDR4 2133mhz 32GB | Intel M.2 600P 256GB + Samsung EVO 750 500GBx2 | EVGA SuperNova G2 1000W | Razer Ornata - Logitech G402 - Sennheiser Game One |

CITERA FÖR SVAR!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av JaydenJaymes:

Självklart kan du det om det visar sig vara en sliten brytare. Testa dock en annan mus innan du gör dig besväret att göra en RMA för att vara på den säkra sidan :). Gudomlig mus i övrigt, en annan har bunkrat upp med 4st(5 med den som används atm) Naga på rean netonnet hade :).

med annan mus menar du vilken annan mus som helst?

testade en annan och den fungerade helt utan problem.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Småländska Skogarna
Registrerad
Apr 2010
Skrivet av Glumox:

med annan mus menar du vilken annan mus som helst?

testade en annan och den fungerade helt utan problem.

Precis, gärna i samma usbport din Naga krånglade i.
Krånglar det inte så är det givetvis din mus som är kaputt.

| Enthoo Primo | i7 6700K | GTX 1080Ti | ASUS Z170 Pro Aura | HyperX DDR4 2133mhz 32GB | Intel M.2 600P 256GB + Samsung EVO 750 500GBx2 | EVGA SuperNova G2 1000W | Razer Ornata - Logitech G402 - Sennheiser Game One |

CITERA FÖR SVAR!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av JaydenJaymes:

Precis, gärna i samma usbport din Naga krånglade i.
Krånglar det inte så är det givetvis din mus som är kaputt.

Jo helt klart är det så, den är likadan i en annan dator sim jag testade i så..

Skickades från m.sweclockers.com