Permalänk
Medlem

Naga problem

fick idag ett rätt skumt och väldigt irriterande problem med min razer naga :/

själva musen och knapparna funkar fint men vänster klicken buggar, ibland reagerar den inte alls, ibland reagerar den normalt alltså singelklick och ibland dubbelklickar den fast jag bara trycker på knappen en gång :/

någon som känner igen problemet? svar uppskattas!

Visa signatur

_____________
NXZT LEXA S | i5 2500k | Sapphire HD 7970 | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB | Fractal Integra 500w |

Permalänk
Medlem

Läs mitt svar i denna tråd #12004978
för lite mer info och hur du felsöker lite enkelt.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Kan vara utsliten brytare, min gamla mus (ace skräp) dubbelklickade också lite när den ville.

Visa signatur

Citera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Läs mitt svar i denna tråd #12004978
för lite mer info och hur du felsöker lite enkelt.

hmm okej, jag har garanti kvar på den tror du man skulle kunna reklamera den?

Visa signatur

_____________
NXZT LEXA S | i5 2500k | Sapphire HD 7970 | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB | Fractal Integra 500w |

Permalänk
Skrivet av Glumox:

hmm okej, jag har garanti kvar på den tror du man skulle kunna reklamera den?

Självklart kan du det om det visar sig vara en sliten brytare. Testa dock en annan mus innan du gör dig besväret att göra en RMA för att vara på den säkra sidan :). Gudomlig mus i övrigt, en annan har bunkrat upp med 4st(5 med den som används atm) Naga på rean netonnet hade :).

Visa signatur

| 7000D | 7950X3D | RTX 4090 | TUF X670e | Dominator 7000mhz | LG C4 - GPROx HS - Wooting60 - Viper Mini Signature Edition

Citera för en pris ettan lös!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ettanlös:

Självklart kan du det om det visar sig vara en sliten brytare. Testa dock en annan mus innan du gör dig besväret att göra en RMA för att vara på den säkra sidan :). Gudomlig mus i övrigt, en annan har bunkrat upp med 4st(5 med den som används atm) Naga på rean netonnet hade :).

med annan mus menar du vilken annan mus som helst?

testade en annan och den fungerade helt utan problem.

Visa signatur

_____________
NXZT LEXA S | i5 2500k | Sapphire HD 7970 | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB | Fractal Integra 500w |

Permalänk
Skrivet av Glumox:

med annan mus menar du vilken annan mus som helst?

testade en annan och den fungerade helt utan problem.

Precis, gärna i samma usbport din Naga krånglade i.
Krånglar det inte så är det givetvis din mus som är kaputt.

Visa signatur

| 7000D | 7950X3D | RTX 4090 | TUF X670e | Dominator 7000mhz | LG C4 - GPROx HS - Wooting60 - Viper Mini Signature Edition

Citera för en pris ettan lös!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ettanlös:

Precis, gärna i samma usbport din Naga krånglade i.
Krånglar det inte så är det givetvis din mus som är kaputt.

Jo helt klart är det så, den är likadan i en annan dator sim jag testade i så..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

_____________
NXZT LEXA S | i5 2500k | Sapphire HD 7970 | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB | Fractal Integra 500w |