Jag skulle vilja köpa Dungeon Siege 2. Vart vänder jag mig? Att googla gav mig inget

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja köpa Dungeon Siege 2. Vart vänder jag mig? Att googla gav mig inget

Fanns att köpa på steam för 60E. Då "ingick 2an utan multiplayer stöd"

Visa signatur

Amiga 500 med extraminne!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Skulle gärna se att det gick att handla i Sverige, Men tack för länken!

Visa signatur

Amiga 500 med extraminne!

Permalänk
Medlem

http://store.steampowered.com/app/39200/?snr=1_7_suggest__13 där har du de på steam, du får dock öppna plånbåken rejält.
ett riktigt kul spel kan jag tillägga

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av cat_fish_1:

http://store.steampowered.com/app/39200/?snr=1_7_suggest__13 där har du de på steam, du får dock öppna plånbåken rejält.
ett riktigt kul spel kan jag tillägga

Antar att du inte ens läste hela min post?

Visa signatur

Amiga 500 med extraminne!

Permalänk
Medlem
Skrivet av InTrance:

Antar att du inte ens läste hela min post?

Nä de gjorde jag tyvärr inte,, men är du säker på att de inte ingår multiplayer delen? den är ju samma som singleplayer delen.
Ser att de står single player på steam men du ksnake ska dra ett mail till dom och fråga?

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av cat_fish_1:

Nä de gjorde jag tyvärr inte,, men är du säker på att de inte ingår multiplayer delen? den är ju samma som singleplayer delen.
Ser att de står single player på steam men du ksnake ska dra ett mail till dom och fråga?

Hehe, jag googlade mig fram till det. Att folk köpt det och det var "bortplockat"

Visa signatur

Amiga 500 med extraminne!

Permalänk
Medlem
Skrivet av InTrance:

Hehe, jag googlade mig fram till det. Att folk köpt det och det var "bortplockat"

ok, de va ju jävligt dumt.. var ju hur kul somhelst att lira dungeon siege med någon kompis.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

http://www.gamepimp.se/product.asp?product=5841 varsågod "I lager från leverantör"

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av InTrance:

Fanns att köpa på steam för 60E. Då "ingick 2an utan multiplayer stöd"

Prova någon lokal spel butik, typ game eller gamestop. Dem brukar ha en hel del gamla godingar

Mvh Billy

Visa signatur

Stationär: I7 8700k | Asus prime Z370-a | 32GB Corsair Vengeance 3200Mhz CL16 | | Corsair RM750x | Corsair H110 V2 | Samsung Evo 960 500GB | Seagate 600 Pro 480GB | RTX 2080 | Be Quiet Dark Base Pro 900

Permalänk
Medlem

Helt plötsligt blev jag förbannat snål oxå!.
Dungeon Siege II PC SEK 531,99
jag menar, Hallå? Det är från 2005

Visa signatur

Amiga 500 med extraminne!

Permalänk
Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Medlem

Det är Microsofts fel att det inte finns att köpa till vettigt pris och fullständig utgåva digital download. Det finns flera spel från Microsofts före detta PC-speldivision som jag jättegärna skulle köpa igen för ett hyfsat pris. Inte i någon begränsad version heller tack. T.ex. Rise of Nations, Rise of Legends, Dungeon Siege 1/2, Age of Empires 1/2, Age of Mythology.

Permalänk
Medlem

Helt sanslöst att det kan vara så dyrt, köpte mitt ex på Gamestop för 99kr för något år sedan. Delux utgåvan med expansionen. Har fortfarande inte öppnat eller spelat det. Det väntar tålmodigt i hyllan.

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eltarion:

Helt sanslöst att det kan vara så dyrt, köpte mitt ex på Gamestop för 99kr för något år sedan. Delux utgåvan med expansionen. Har fortfarande inte öppnat eller spelat det. Det väntar tålmodigt i hyllan.

faan vad du läskas!!!

Visa signatur

Amiga 500 med extraminne!

Permalänk
Medlem
Skrivet av InTrance:

faan vad du läskas!!!

Älskade verkligen ettan, så jag och min bror köpte varsitt ex. när det var så billigt för att vi skulle spela i multi, dock blev detta aldrig av. Därav har jag inte rört mitt ex. ännu. Visst plasten har jag tagit av och kollat så allt var med.

Men jag skulle rekommendera vad någon annan redan sagt, kolla i lokala datorbutiker.

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk
Medlem

Ändra till "I tried to buy Dungeon Siege 2"
http://theoatmeal.com/comics/game_of_thrones

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Ändra till "I tried to buy Dungeon Siege 2"
http://theoatmeal.com/comics/game_of_thrones

Hahah kung!

Visa signatur

Amiga 500 med extraminne!

Permalänk
Medlem

Jag har steam versionen då jag förbokade DS3 och sen köpte expansionen separat.
Det gick inte så bra ihop.

Har fortfarande inte spelat expansionen.