Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2011

Hjälp min dator startar inte!

Hejsan min dator startar inte den fastnar där då färgerna skapar Windows märket.... Har en ocz vertex och den har innan lyst grönt men nu lyser den bara orange/rött.... Har hört att man kan ta bort batterier på moderkortet, vad händer då?

Tacksam på svar snabbt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2012
Skrivet av Rondus:

Hejsan min dator startar inte den fastnar där då färgerna skapar Windows märket.... Har en ocz vertex och den har innan lyst grönt men nu lyser den bara orange/rött.... Har hört att man kan ta bort batterier på moderkortet, vad händer då?

Tacksam på svar snabbt.

har du pillat med några inställningar i tex bios nyligen eller kommer det helt från ingen stans?

Corsair 500R // ASRock Z68 Extreme3 GEN 3 // GTX 580 3gb SLi // i5 2500k // 120gb SSD // 8gb 1600 mhz VENGEANCE // Corsair H60 // XFX Core Edition 850W 80+ Bronze

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2011
Skrivet av Sparkzzy:

har du pillat med några inställningar i tex bios nyligen eller kommer det helt från ingen stans?

Kommer från sig själv.....

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stenungsund
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av Rondus:

Kommer från sig själv.....

Vad gjorde du innan den blev orange/röd?

Om du tar bort bios-batteriet så gör du en "reset" på dina bios-inställningar.

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.