Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Nov 2011

Bra datorskrivbord?

Hej!

Jag behöver ett nytt skrivbord då mitt förra gick sönder. Jag har tittat runt lite på olika ställen men jag kan inte hitta något som jag tycker om.
Jag hade uppskattat om ni tipsade om några bra "datorskrivbord"

Jag vill att det ska vara en svart skiva.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hemma
Registrerad
Sep 2010

Hej!

Själv har jag ett sånt här och jag är nöjd med det. Svart "skiva" är det också. Är förvånad att det ej har fallit ihop ännu då det är ifrån jysk är bra med utrymme om man har högtalare vid sidan om. Lite krångligt ifall man vill ha själva datorburken på bordet också. Det är rea på den nu med

http://www.jysk.se/120/121/3610002/a/catalog-sales

Chassi:Fractial Define Design R3 / Nätagg:FSP 650w80+ gold / Moderkort::ASRock Z68 Extreme3 Gen3 / Ramminne:4x4Gb=8Gb Corsair CL 1600Mhz Vengeance / Processor: Inte Core i5-2500k / Grafikkort:Gigabyte Radeon HD7850 2Gb.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Nov 2011

Jag lade mina ögon på den lite tidigare idag men jag vet inte riktigt om det är det jag söker. Jag tycker inte riktigt om den där kanten som sticker upp längst bak på bordet då jag vill dra mina kablar effektivt m.m.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Maj 2011

Tycker om Ikeas "galant".

Det är lite stadigare än deras andra och har en hyfsat tunn men kompakt och tung bordsskiva. "Robustheten" är milslångt från deras billigaste "vika amon, med curryben". Är också ganska stort, naturligtvis beroende på modell som väljs men 160/140cm tillåter en dator samt en separat pappershög / annan aktivitet på sidan.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av Irrationell:

Tycker om Ikeas "galant".

Det är lite stadigare än deras andra och har en hyfsat tunn men kompakt och tung bordsskiva. "Robustheten" är milslångt från deras billigaste "vika amon, med curryben". Är också ganska stort, naturligtvis beroende på modell som väljs men 160/140cm tillåter en dator samt en separat pappershög / annan aktivitet på sidan.

Nån av dom skulle passa jätte fint. Stora och robusta, det gillar jag
Jag tackar er båda för tipsen!