en fråga för er romantiker här på sweclockers :)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011

en fråga för er romantiker här på sweclockers :)

vad är det mest romantiska ni har gjort, DELA med varandra så kanske vi grabbar kan ha lite mer kul med våra tjejer/ killar "för dem som är bi eller homosexuella"
låt oss dela våran visdom med varandra

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Feb 2009

*Inväntar wall-of-text från Mr Don Juan-Enkronan*

Anything that can go wrong will go wrong.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Stockholm såklart!:)
Registrerad
Maj 2009

Massor.:)<3 Men du vet man kan inte "applicera" (som pasta på en prolle:P) samma sak på olika kvinnor.:)

Men ett tips är att du är öm mot henne. Typ även om du är hård och *** så tryck inte in den och typ --> *Flämt, pust stånk, nu sitter den där som en smäck äntligen på tiden:P* för då fattar hon ju att du bara vill en sak. Så var öm för du får det du vill efter ett tag (och snabbare) när du är öm mot henne!:)

Är det något speciellt du funderar över?^^

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av Skuttokova:

*Inväntar wall-of-text från Mr Don Juan-Enkronan*

Samma här, förväntar du dig 200 smileys också?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av MacEnkronan:

Massor.:)<3 Men du vet man kan inte "applicera" (som pasta på en prolle:P) samma sak på olika kvinnor.:)

Men ett tips är att du är öm mot henne. Typ även om du är hård och *** så tryck inte in den och typ --> *Flämt, pust stånk, nu sitter den där som en smäck äntligen på tiden:P* för då fattar hon ju att du bara vill en sak. Så var öm för du får det du vill efter ett tag (och snabbare) när du är öm mot henne!:)

hahahhahah nee du summerade allting liksom hahahhaha fyfan va skön snubbe du är

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007

Tycker bättre om att tänka på vad andra har gjort för mig som är romantiskt, då det går snabbt och jag kan räknat på vänsterhandens ena tumme. Så kan jag sluta fundera på det och återgå till vettigare saker.

EDIT: Ok, nej men man kanske inte är en romantiker ändå.. Det enda jag kan dra mig till minnes är hur jag snor rosor ur någon annans trädgård för att ge dem till en kär vän. Många "daaaaw" den dagen.

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Entusiast
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2005

Jag har gjort massa saker men det mesta skulle låta rätt fånigt och inte alls häftigt om man berättar det här. Mycket handlar om tajming, för då kan även så små saker som att ge bort en miniräknare blir sjukt lyckat. Fast det var iof till en kompis och inte romantiskt menat men det hade fungerat till det med i just det läget.

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Registrerad
Maj 2009
Skrivet av Mario.T:

hahahhahah nee du summerade allting liksom hahahhaha fyfan va skön snubbe du är

Tack för positiv kritik!:):) Mjo, ibland får man till det, som den nyblivne fadern sa när han adopterade iväg sin son!;)

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
iFamily Sweden!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lite överallt
Registrerad
Jan 2003
Skrivet av MacEnkronan:

Vill minnas att det i föräldrarnas sovrum när jag var yngre hängde en tavla med texten:

"Kvinnor behöver både ömhet och värme. Däng dem i elementet så blir de både varma och ömma".

Den var rätt fyndig.

OnT:
Tjaa, det är väl sådant som är väldigt individuellt. Generellt sett så kan man väl sammanfatta det "med lite extra eftertanke och som kräver lite engagemang från min sida".

Spelar RB6 Siege, PUBG, Rimworld och lite annat smått o gott.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Registrerad
Maj 2009
Skrivet av Nightcrawl:

Vill minnas att det i föräldrarnas sovrum när jag var yngre hängde en tavla med texten:

"Kvinnor behöver både ömhet och värme. Däng dem i elementet så blir de både varma och ömma".

Den var rätt fyndig.

OnT:
Tjaa, det är väl sådant som är väldigt individuellt. Generellt sett så kan man väl sammanfatta det "med lite extra eftertanke och som kräver lite engagemang från min sida".

Fyndigt och syndigt!;):D

iFamily Sweden!