någon som är duktig på att sleeva?

Permalänk
Medlem

någon som är duktig på att sleeva?

tjena.
någon här som är riktigt bra på att sleeva eller vet något ställe man kan skicka det till så att dom gör det åt en?
har inte tid med denna modifikation själv just nu tyvärr.

Visa signatur

CM Cosmos II | Msi Big Bang Xpower II | I7 3960x @ 4.60 vattenkyld | 4Way GTX 680 @ stock | 32GB Corsair Dominator Gt 2000MHz | 4x OCZ Vertex 3 @ raid0 + 8tb Caviar Black | Dell U3011
Xtreme Eyefinity Galleri http://www.sweclockers.com/galleri/8871-xtreme-eyefinity

Permalänk
Medlem

lägg upp en annons finns många här som är duktiga och man ser även annonser ibland här på forumet där folk fixar detta.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Inaktiv

Finns en annons i marknad där en medlem gör det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av El_Raspberry:

Finns en annons i marknad där en medlem gör det.

Jag har glömt att lägga upp den igen dock :/, glömmer göra det hela tiden trots att jag intalar mig att göra det varje dag efter jobbet xD

Edit:
Är det något du undrar osv, skriv mig ett pm då sånt här snack om priser hit och dit inte är tillåtet i foruminnehållet
/Kosovar

Permalänk

Vad är fördelen med sleeving?

mina Corsair modular kablar är lite stela, kan man mjuka upp de med sleeving?

Permalänk
Medlem
Skrivet av grandpatzer:

Vad är fördelen med sleeving?

mina Corsair modular kablar är lite stela, kan man mjuka upp de med sleeving?

Fördelen med sleeving är estetiken...om man nu utför sleevingen bra, en annan fördel är att det också fyller upp i chassit så det ser mindre tomt ut, många tjatar på att luftflödet blir jättediligt i chassit när man drar sina sleevade kablar i chassit och kan klart säga att det knappt påverkar luftflödet då det finns en naturlig väg genom chassit som flödet tar sig förbi helt utan några konstigheter, dock har det vart mitt minsta problem...
Dem känns stela pga dess orginalsleeve och hur allt sitter tight ihop tillsammans med buntband...singelsleevar man kablarna så blir dem i sig lite mjukare , matrialet är ju fortfarande pet/nylonplast fast av mycket högre kvalite och materialet är ju som du redan vet är hårt, kablarna i sig blir väldigt följsamma och håller sin form bättre så som man vill ha dem i burken. Men i helhet så kan man säga att den blir "mjukare" och man skall jobba med kabeldragningen gentemot orginalkablarna kan tillägga at det går att dra dem lättare bakom moboplåten då man kan sprida ut dem lite här o var.
/Kosovar